Nijntje schreef:@ myuna ja ook zoiets getver
leuk voor je vrienden maar zelf baal je wel
zelfde met een vriendin van mij ook na een zucht zwanger en dan baal je zekerz als ze op visite komen ( jaloers )
Ja, maar goed.. Je hebt altijd wel iemand in de omgeving die ineens zwanger is.. Binnen zo'n korte tijd! Het is balen en ja, je bent jaloers. Ik snap het hoor. Ik ben niet jaloers op mijn vriendin die zwanger is. Ik vind het echt superleuk voor haar en vind het ook niet heel erg dat ik het nog niet ben. Maar dat komt omdat ik pas in ronde 2 zit.. als ik in ronde 5 zou zitten was het een ander verhaal. Maar natuurlijk wil ik wel heel graag hetzelfde als wat zij meemaakt! 😊 Is dat ook jaloezie? Ach ja, misschien ben ik wel jaloers haha!
Oja nog iets. Ik ben trots. Ik ben 7 kilo afgevallen! Ik was 5 kilo kwijt, en daarna ging het wat minder want het veel uitjes met lekker eten e.d. (op zich doordeweeks hield ik me wel goed aan het dieet), dus ik heb me twee weken niet gewogen.. Maar ik ging vanmorgen maar eens erop (en ik dacht echt dat ik aangekomen was!): was er toch nog 2 kilo af!
Blij 😊 Wil graag nog wat afvallen voor ik zwanger word. Nog 5 kilo zou fijn zijn. Dan ben ik zéér tevreden!