vaddie schreef:Net getest: negatief
Niet dat ik er van overtuigd dat het raak was ofzo. Tuurlijk ben wel teleurgesteld. Maar het idee dat mijn cyclus wel eens standaard 60 dagen kan gaan duren......... Ben bang dat het gevoel wat ik had toen we net waren gestopt toch gaat kloppen. Dat het wel eens heel lang kan gaan duren.
Wat is dat wachten steeds toch vervelend hè Vaddie. Jij hebt wel echt al héél veel geduld moeten hebben! Ik hoop voor je dat je ongi heel snel gaat komen, dan kun je tenminste weer verder, met frisse moed een nieuwe ronde tegemoet.
Naja, je ziet, ik zit ook op dat wachtenbankje 😞
Ik moet zeggen dat het me eigenlijk totaal koud laat. En dat komt omdat ik zeker weet door mijn test van afgelopen zondag die negatief was. Ik voel me nu super eigenlijk, heb gewoon zin in een nieuwe ronde 😉 Ik verwacht m'n ongi toch wel een dezer dagen. En anders is mijn lichaam nu na bijna 4 maanden gewoon nog steeds aan het ontpillen. So be it.
Ag, hebben we mooi wat meer tijd om een financiele buffer op te bouwen voordat de kleine komt! Die buffer is pleitos, en we hebben deze maand weer meubels gekocht, dus onze reservers zijn nog meer op dan op. En voor je 't weet is het weer zomervakantie en gaat daar weer geld in zitten. Dus het sparen kan pas ergens in september weer goed beginnen en je wilt een kleintje toch wel iets te bieden hebben! Dus, maar goed ergens dat het nog niet gelukt is 😉 da's natuurlijk overdreven .... 😉