Heeej allemaal,
sorry dat ik er eventjes niet geweest ben, maar ik ben echt supertje druk. Veel overuren draaien (ik ben nu nog op m'n werk -kwart over 7 al begonnen- en dat zal nog wel zeker enkele uren duren ook nog). Naja, allemaal om veel geld te verdienen voor ons ukkie ooit eens 😊
Maarrrrrr, ik ben eindelijk dan ongi geworden. Nu deze week eventjes ovu-testjes bestellen. Welke site gaf jij ook alweer op Evi?
Nou, geweldig Evi, dat je echo zo goed verlopen is. Een pak van je hart zeker!! En wat een leuke reacties 😊 geniet er van meid!
Puck, gaan je tentamens goed?? Heb je er een goed gevoel over??
Verder heb ik niet alles terug gelezen moet ik eerlijk bekennen, kan ik niet maken hier op m'n werk .......
Nou, ik pas het lijstje even aan:
[INDENT]
Naam.................Leeftijd..........Hoeveel.... .......Ronde...........NOD.[COLOR=#000000]Puck....................29 jaar............1e kindje.............2................4 maartSylverstertje.........31 jaar............2e kindje.............1...... .........5 maartMyuna.................24 jaar............1e kindje..............4...............13 maartNijntje.................24 jaar............1e kindje..............3...............13 maartBabyNijn..............25 jaar.............1e kindje..............2...............17 maart[/COLOR]
ikke79.................31 jaar.............1e kindje..............5...............21 maart
Diamonds............26 jaar…........…..1e kindje…...…......0.............
Tess...................27 jaar.............1e kindje..............2...............13 april
Tanja85...............26 jaar............1e kindje..............4...............24 april(gemiddelde)
Angie89..............21 jaar..............1e kindje..............0............. Start Okt '11
Zwanger:Naam................Leeftijd...............Hoeveel .............Ronde.......UitgerekendChappie.............27 jaar...............1e kindje...............0............2 juli 2011
Daffie................26 jaar...............1e kindje...............2...........10 september 2011
Evi1987.............23 jaar...............1e kindje...............3............20 oktober (volgens internet)
[/INDENT]:confused: Puck, waarom sta jij nog steeds met je NOD op 4 maart??? Dit was echt het laatste lijstje dat ik vinden kon ....
Sylvestertje, joehoe, klopt dat van jou ook nog? :confused: