Goeiemorgen!
Hahaha, dat "taal onderzoek" wordt gedaan vanuit een taalcentrum:
www.BabyResearchCenter.nl Zij doen onderzoek naar de taalontwikkeling bij kinderen van 0 tot 4. Gijs mocht naar lampjes kijken en kreeg klanken te horen, dan gingen zij kijken hoe lang hij het interessant vond. Dus hij hoeft nog niks te zeggen of te begrijpen hoor 😊
Tara, ik hoop dat je cyclus snel weer op 28 dagen zit en dat je snel zwanger bent van een brusje voor Jolijn!
Mickey, jeetje wat spannend, na 3 maanden al de condooms het raam uit. En wat de rest al zegt, een keertje met zijn gezicht in het water kan niet zoveel kwaad. Maar het zal zeker schrikken zijn.
Bloem, wat fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad
Cindy, Lucas kan al praten, wauw!!!
Bianca, wat vervelend dat je cyclus zo in de war is! Gelukkig een mooie keuken voor Evelien kunnen kopen!
Zon, Welkom!!!
Zo, Gijs net naar het kdv gebracht (in de draagzak op de fiets, het wordt tijd voor een kinderzitje 😉 ) en ik mag fijn heel de dag voor school aan de slag... Gister nog een "onderhandeling" gehad met vriendlief, wanneer we nou echt voor een 2de gaan. Ik ga vanavond als "final offer" zeggen dat we de condooms maar uit het raam moeten doen als we de sleutel voor ons nieuwe huis krijgen, dan de zomer wel zien wat er gebeurt en dan vanaf september echt gericht aan de klus. Hij zei gister "Dan hebben we volgend jaar juni er weer een hummel bij" En dat klinkt eigenlijk wel dichtbij genoeg :oops: Ach we zien wel, hahahahah