Zo, ben net terug van een weekendje Vlieland, heerlijk!
@ Cindy, wat balen van je negatieve test!
@ Shandrani, hopelijk een duidelijker volgende ronde, met een positieve test!
@ MeLu (dacht ik) Jeetje wat een werkweek!
@ Joya, succes met de misselijkheid!
@ Tara, bah, wat vervelend dat je lichaam zich "opeens zo raar gedraagt"
@ Claudia, alweer 1 jaar (en 1 dag) Nog gefeliciteerd!
@ Mickey, ik geloof dat ik het vooral moeilijk vond toen ik na 3 maanden thuis nog een maand ouderschapsverlof had... Toen voelde ik me vooral mama... Nu met 3 dagen werk heb ik wel een lekkere balans vind ik zelf
@ Lun, kan me voorstellen dat het soms dubbel is, nieuw werk van Dirk, zelf druk met jullie kleine man. Soms heb ik dat gevoel ook hoor. Dit weekend (als het goed is) mijn ei gehad, en ik dacht dat ik de condooms was vergeten. En ipv dat ik zoiets had van, dan verleid ik vriendlief lekker zonder, ben ik netjes een pakje gaan halen (ze bleken toch wel in mijn toilettas te zitten, net de als de papfles die ik dacht vergeten te zijn, dus vriendlief vroeg al: Ben je zwanger???)
@ Schorpioentje, al minder misselijk?
@ huisvrouw, toch wel spannend hoor, nog maar een paar dagen tot NOD...
huisvrouw42 schreef:kleine man probeert te kruipen maar hij vergeet zn handen verder te zetten, dus valt dan weer voorover! haha!
Hahah, hier een kleine man die dan op handen en knieën gaat zitten wiebelen, vaak ook zijn voetjes echt op de grond zet en daar mee "loopt" maar aangezien hij zijn handen niet verplaatst... 😂 Morgen komt de fysio, hopelijk heeft ze tips, want het frustreert hem behoorlijk... Al kon hij van het weekend, op vlieland, opeens wel het hele bed over tijgeren / kruipen, om zo de afstandsbediening te pakken. Ik heb zo gelachen! Maar op de grond wil hij dat nog niet zo.
Nu nog even de laatste dingen voor school regelen en morgen weer aan de bak, en in de namiddag weer plasma geven, dat is alweer lang geleden zeg...