Cindy, wat een gave afspraak! Stiekem ben ik jaloers, hahahah. Maar goed, hier kunnen we klussen wat we willen, zitten nog in de veilige modus, dus maakt niks uit 😉
Wat grappig dat jullie Lara op het lijstje hebben staan als jullie een meisje zouden gaan krijgen. Een vriendin van mij heeft een dochter, Lara, en ze is nu zwanger van een jongetje en afgelopen weekend dacht ik "Het zou me niks verbazen als dat mannetje Lucas zal gaan heten" Hahahahah. Dus wie weet 😉
Lun, ik hoop ze vooral weg te geven, dan wel bij een 2de handswinkel, dan wel voor een goed doel. We hebben voldoende boekenkasten, maar ik weet nu al dat ik met 90% niks meer doe, die staan dan maar te staan. Dus hoop ze kwijt te kunnen voor de verhuizing 😊
Bloem, wat fijn dat je imac het nog doet! Dat zou een duur grapje zijn (maar toen vorig jaar de wii kapot ging door bliksem, kregen we het wel vergoed van de verzekering...) En wat heerlijk, lekker fietsen met de kleine man. Wij zijn zondag een uur wezen fietsen met onze smurf, wat keek hij zijn ogen uit (al viel hij tegen het einde wel in slaap 😉 )
Wat grappig dat je de zus van jolly kent, hahaha. Wat is de wereld soms klein!
En bij jou dus nog geen duidelijkheid, nou ja, een negatieve test, maar nog steeds geen ongi, *zucht* 😞
Jolly, wat klinkt dat als een super vakantie zeg, zelfs 3 kalfjes geboren zien worden. Bijzonder hoor. Hoe is het nu met tessa? Goed geslapen afgelopen nacht? Gene koorts meer, en wel tandjes?
Tara, wat grappig dat jullie nu voor allemaal "J"'s gaan. Ik wil eigenlijk zo veel mogelijk verschillende letters (al is het idd alleen maar voor de post) wel jammer, want ik vind Marleen zo'n leuke meisjes naam, maar vriendlief heet ook met een M.
Daan, ik lijk ook nog meer te huilen bij tv dan ik al deed. En helaas kan dat ook niet op de hormonen gegooid worden, want toen ik zwanger was huilde ik opeens helemaal niet meer (wat vriendlief erg verontrustend vond :lol:) En wat super stoer van Ella, wat gaat ze opeens hard. En zo zie je maar, elk kindje gaat op den duur zitten, lopen etc, gewoon lekker in hun eigen tempo!
Huisvrouw, jeetje, wat een geklooi zeg met dat niet ongesteld worden en niet zwanger zijn. Wel 2 leuke namen voor bij pluk, elin vind ik erg leuk! Maar vriendlief vindt het niks 😞
Claudia, wat fijn dat je weer even wat gepost hebt, want miste je een beetje. Fijn dat jullie er weer voor kunnen gaan. Maar wat zielig voor Indy (wat een schatje zeg op de foto!!). hopelijk gaat het snel beter.
Joya, hoe ging de auditie????? 😊
Hier alles prima, de kleine man heeft nu weer 2 nachten lekker van half 8 tot 7/7.30 geslapen. Hopelijk morgen ook, dan kan ik ook lekker slapen 😊