dames dame, wat een drukte hier, ben al veel te lang niet meer geweest, heb niet alles bijgezelen, maar ga proberen weer wat vaker te komen.
dus nu ff alleen een ego-update:
Verjaardag van Cas was gezellig, 2 dagen feest met veel te veel kadoos!
vakantie was ook een succes, vliegen ging super en daar heeft hij zich ook prima geamuseerd.
mn nieuwe baan bevalt ook goed, ben nu wel 4 dagen aan het werk, dus over een paar maanden eens informeren of er nog 1 dagje af mag, maar eerst maar eens wat krediet opbouwen hihi.
volgens al mn berekening had ik vorige week maandag ongesteld moeten worden, erge buikpijn (had ik de 1e keer ook), maar verder niks, woensdag enorme hoofdpijn(had ik de 1e keer ook) zaterdagochtend getest, negatief!
en ja hoor, maandag ongesteld geworden, maar heel weinig (les bijna niks alleen iets bij afvegen) dus nog steeds hoop.. stom natuurlijk want gisteren heeft het gewoon doorgezet.
toch weer balen, we zijn pas bij ronde 4 maar had echt het gevoel dat het nu raak zou zijn, klusweek viel tijdens vakantie dus dat kwam ook prima uit, maar helaas op naar ronde 5 dan maar.
Met Cas ook alles goed, hij loopt overal langs en aan de hand, maar nog niet los, mamamamamamamama, is favoriet, potjes wil hij niet meer , wel wokgarnalen met knoflook en het 6e tandje is er bijna, verder gaat het slapen nog steeds met ups en downs, maar het blijft een heerlijk mannetje natuurlijk zelfs midden in de nacht haha.
Dames ik ga snel bijlezen en bijblijven, zag een van Indy, gaat het weer met haar?
Zag ook nieuwe dames voorbij komen, gezellig!
zag ook een depressie voorbij komen dat is minder natuurlijk, maar neem alle hulp die je krijgt aan.
Volgende keer meer reacties!