Goedemorgen meiden!
Claudia, kan me voorstellen dat de dag waarop je de echo gehad zou hebben emotioneel was. Wel goed dat je vooruit kijkt, hopelijk heel snel goed nieuws :). Goed bezig geweest in huis trouwens. Veel plezier op Texel met de bruiloft.
Pusta, gezellig dat je mee komt kletsen, welkom! Fijn dat Lisa geen last heeft gehad van de prikjes.
Huisvrouw, hopelijk zet de ongi nu eindelijk door... Jullie kleine man heeft het dus erg druk met allemaal nieuwe dingen ontdekken, leuk hè.
Bloem, wat balen weer van je negatieve test, bah! Wat maakt Teun opeens een sprongen zeg, handjes klappen, gaan staan, knappe vent hoor!
Melu, GEFELICITEERD!!! Geniet van je zwangerschap!
Cindy, hoe ging je examen? Nog goed kunnen leren ondanks de vermoeidheid?
Bente, gezellig dat je er weer bent! Lekkere vakantie gehad dus en een leuke verjaardag. Wel balen van de ongi...
Noa, wat verdrietig van je negatieve test... Maar nog geen ongi, dus ik blijf voor je duimen meid!
Loesje en jollyjo, ik heb de uitzending van babyboom net ook terug zitten kijken en ontzettend zitten huilen, ben echt een emotioneel wrak ;). Vond het verhaal van het stel met het kindje met de spierziekte zo heftig...
Lunanoa, wat vreemd die 2 kg... Enig idee waar het door komt?
Alie, welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen.
Tara, bah, jij ook al een negatieve test... Ik had gehoopt om meer goed nieuws vandaag... Vooral toen je vertelde over je regelmatige cyclus had ik erg goede hoop...
Loesje, kun je niet met de nieuwe huurders overleggen of ze jullie vloeren over willen nemen (of zijn de namen nog niet bekend?)?
Hier 2 dagen met enorme buikpijn achter de rug. Ben erg heftig ongesteld deze keer, bah... Voelde me woensdag toch wel een beetje vreemd na de negatieve test. Omdat ik nog met het dieet bezig ben hebben we bewust niet geklust rondom mijn eisprong, maar als je dan denkt dat het heel misschien raak is (al lijkt het bijna onmogelijk) hoop je toch op een positieve test. Nog een maandje of 2 wachten en dan mag ik helemaal los, hahaha...
Verder weinig nieuws hier, mijn mannetje gaat een weekendje weg met het voetbal, niet zo gezellig dus...
Nog wel leuk babynieuws: mijn collega en vriendin zijn deze week beiden bevallen van een gezonde dochter. Maandag mag ik lekker gaan knuffelen met een van de kleine dames :-D.