@monalisa: spannend joh! Ik heb voor Jolijn een aantal maanden getempt en ik moet je wel eerlijk zeggen dat als mijn temp. onder de 37.0 kwam aan het aan van mijn cyclus dat ik dan niet zwanger was. Als ik 36.8 of 36.9 meette, dan ging ik al niet eens meer testen. Maar het kan natuurlijk best per lijf verschillen natuurlijk.
@loesje: pfffff mannen....t was dus toch weer erg vroeg voor jou vanmorgen....
Hier het foliumzuur gewoon in het kastje van de badkamer bij mn spulletjes waarmee ik 's avonds mn gezicht schoonmaak. Komt toch niemand die in dat kastje kijkt en vergeet het pilletje eigenlijk nooit.
FF klagen hoor......Wilde mn vent gisteravond slapen ipv klussen....grrrrrr t was ook al wel half 12 en zijn wekker ging weer om 5 uur en hij was moe, maar ik baalde wel. Gisteren was dag 11 en dat is precies de dag waarop we zowel bij mn zwangerschap van Jolijn als de misgelopen zwangerschap geklust hadden. Natuurlijk toen ook wel op andere dagen, maar dag 11 was de enige gezamelijke dag, dus naar mijn idee moesten we die dag echt benutten...Ik had dus de balen, maar hij wil dus niet alleen maar lol in bed als het alleen maar om zwanger worden gaat. Ik heb zoiets van, je moet de tijd van de maand juist goed benutten, maar toen gaf hij opeens toe dat hij veel minder de drang naar een 2e heeft dan ik. Ik had dat vermoeden al wel, maar hij had het nog nooit echt uitgesproken. Kut dus!!!! Hij heeft zoiets van, als het spontaan gebeurt is het helemaal leuk en prima, maar hij wil er niet meer zo op focussen als bij Jolijn destijds. Het maakt hem dus echt niet uit als het nog even duurt voordat ik zwanger ben. Zoals het leven nu is vindt hij het prima, maar voor mij voelt het niet compleet. Kortom: ik wil zo snel mogelijk weer zwanger zijn en hij is tevreden met 1 kind en komt er een 2e dan vindt hij het echt wel helemaal leuk, maar hij wil er niet teveel mee bezig zijn. Op zich goed natuurlijk, je er teveel op richten is misschien ook wel niet goed, maar ondertussen heb ik elke maand die spanning van wel of niet ongi worden en niet precies weten wanneer ik het word, terwijl dat met de pil op de klok gelijk was elke maand en regelbaar als een ongi even niet uit kwam. Na nog een zwangerschap wil ik dus echt wel weer aan de pil, maar zolang nummer 2 er niet is natuurlijk niet en ben ik voor mn gevoel niet de baas over mn eigen lijf wat dat betreft.
Nou ja, wie weet wordt er vandaag geklust. Hij is er wel dol op, maar de laatste tijd voelt hij zich ook vaak niet goed, dus denk dat dat ook meespeelt. Hij heeft al maanden dagelijks hoofdpij en medicijnen onderdrukken het, maar nemen het bijna nooit helemaal weg. Is al een mri scan voor gemaakt bij de neuroloog, maar daar kwam helemaal niks uit (gelukkig maar!), maar het kwam erop neer dat niks voor hem konden doen en dat hij eerst die medicijnen maar eens een half jaar moet slikken en daarnaast nu een week of 3 3x per dag ibuprofen als ze niet goed genoeg helpen. Ik snap hem dus ook wel weer, maar was wel even verdrietig. Ben nu wel blij dat ik gisteren een negatieve ovu-test had. Denk daarom dat dag 11 niet al DE dag was. T wijkt allemaal nog steeds een beetje af na de mk en we hebben al wel geklust op dag 8 en 10 en dus komt het er vandaag wel van, dan is het nog steeds netjes om de dag en heb ik alsnog weinig te klagen. Hem veleiden heeft ook weinig zin, want mijn zin in klussen is duidelijke gerelateerd aan de week na mn ongi. Als mn eisprong geweest is neemt mn zin altijd een beetje af. Hij weet dus ook precies wanneer het weer de tijd voor de maand is dat er kans is op zwangerschap. Denk dat ik deze maand maar eens op dag 22 ofzo hem ga verleiden. Als hij het helemaal niet verwacht. Gewoon om hem in de war te maken haha
Van die ovu-testen weet hij ook niet hoor. Wat niet weet wat niet deert....ze liggen gewoon in een badkamerkastje (waar hij toch nooit kijkt, maar heb ze dus niet verstopt ofzo). Als hij ze wel ziet, dan zeg ik gewoon dat ik ze gebruik omdat ik dan beter weet wanneer het eind van mn cyclus is en ik dus ongi word. Wat niet eens gelogen, want wil wat dat betreft ook weten waar ik aan toen ben.
Sorry voor mn geklaag, dit verhaal is eigenlijk veel te lang geworden....