Toch nog maar even reageren voordat we gaan...
Mama1977, spannend hoor zo'n eerste ronde. Hopelijk direct je eitje benut :-D.
Huisvrouw, fijn dat de ongi normaal verlopen is, nu klussen maar :-D!
Claudia, balen van de ongi. Hier ook een shirtje in maat 92 gekocht met grote zus, mocht het nu dus mis gaan dan kan ze hem over een tijdje ook nog aan (hopelijk). Amsterdam was erg gezellig, schandalig veel kleding gekocht en lekker op een terrasje gezeten, geslaagd dagje dus.
Jollyjo, wat fijn dat je vader nog heeft kunnen genieten van zijn kleinkinderen. Wel een dubbel gevoel lijkt me, je bent dolgelukkig met je kleine wonder maar daarnaast natuurlijk erg verdrietig om je vader...
Luna, heftig hoor zo vroeg bevallen, daar stel je je helemaal niet op in, wel fijn dat het na de bevalling direct zo goed ging met de kleine man!
Tara, spannend weer het wachtbankje... Wat sneu dat de kleine meid zo ziek is, beterschap! Hier vorige week een meisje met 40 graden koorts. Het gaat nu gelukkig beter...
Lex, jammer van je ongi, klus ze in Zweden!
Loesje, jij ook al op datzelfde bankje... Hopelijk snel duidelijkheid. Wat betreft het gillen: Ella kan ook enorm gillen, ik probeer het maar zo veel mogelijk te negeren, dat lijkt het best te werken... Veel plezier met zwemmen.
Vrouwholle, balen van de misselijkheid. Wij willen bij een 2e ook een combinatietest laten doen trouwens.
Bente, wat zielig voor Cas, lijkt me erg eng zo'n koortsstuip. Heel veel beterschap!
MamaV, wat goed dat je meedoet aan MvM!
Bloem, wat heerlijk om op vakantie een positieve test in handen te hebben, lekker ontspannen genieten. Nog veel plezier de laatste dagen.
Mickey, meid wat balen dat het niet zo goed met je gaat. Erg verstandig dat je voor jezelf en je gezinnetje kiest op dit moment. Schrijf hier maar lekker alles van je af, sterkte!