Zo, de kleine man ligt in bed en de grote man is eten met oud studiegenoten, dus zit lekker met de laptop op de bank met een pot thee binnen handbereik. Even rustig op iedereen reageren 😊
@ Daantje, hoe is je tentamen gegaan? Nu lekker "echt" vakantie!!! Hoeraaaaa. En wat leuk, Ella als konijntje. Ik vier geen carnaval, al ga ik maandag wel met de kleine man en opa naar de kinderoptocht. Maar niet verkleed hoor 😉
Wel fijn dat ze zich al beter kan vermaken nu ze kan zitten.
@ Bloem, veel plezier in Duitsland! En volgende week testen als er geen ongi is, spannend!
@ Tara, GEZELLIG!!! En tja, mannen en wat ze wel of niet willen 😉 Maar wat leuk dat jullie er nu echt voor gaan. Spannend hoor, zeker aangezien er ook echt geen condooms en pil meer in het spel zijn...
Gijs is nu pas bezig met heel ver op zijn zij te draaien, maar echt rollen doet hij echt nog niet. Wel werkt hij zich op zijn buik naar voren (soms met zijn kont omhoog, soms lekker "zwemmend") En tot mijn schril had hij zich vanmiddag bij een vriendin in haar bed, zich naar beneden gewerkt, onder het dekbed. Gelukkig bedacht hij zelf dat hij dat geen succes vond en ging hij heel hard huilen. Maar ik schrok wel toen ik boven kwam en hem niet zag liggen. Dacht even dat hij zich via het hoofdeinde uit bed had gewerkt...)
Een vriendin heeft een zoontje van ruim een jaar, en die heeft mij ook de maxi cosi priori sps (is bij de babydump het goedkoopst!) Ik ben van plan hem ook te gaan kopen als Gijs wat ouder is.
@ Shandrani, hopelijk komen de tandjes snel door, zonder dat ze er nog heel veel last van heeft!
Gijs slaapt sinds eind december op zijn buik (op advies van de fysio, ivm een voorkeurshouding), eerst alleen overdag in de box, maar dat vond ik niks, omdat hij soms echt 10 minuten nodig heeft om in slaap te vallen, dus na een week overdag op zijn buik in bed en nu sinds 2 weken altijd op zijn buik. Ik heb geen speciaal matrasje, hij kan zelf prima zijn hoofd optillen. 's Nachts slaapt hij in een slaapzak, omdat hij nog wel eens "aan de kruip wil" en dat vind ik 's nachts niet zo'n prettig idee 😉
@ Huisvrouw, Welkom! En ik hoop dat een brusje voor bjorn minder lang op zich laat wachten dan bjorn. En dus nog 1 ronde wachten.... Spannend!!!
@ EsRe, nog een jaartje wachten dus. Lekker genieten van Naomi, een nieuw huis, dan is dat jaar zo voorbij!
@ JK, bij jullie dus misschien ook tandjes, ik hoop dat het aankomende nacht beter gaat. Ik hoop dat de echo uitsluitsel geeft over het bloedverlies en dat de volgende ronde snel kan beginnen.
Veel plezier met carnavallen en de keuken uitzoeken. Kan me voorstellen dat je een verbouwing spannend vindt, maar vast ook wel leuk spannend!
@ Bente, fijn dat het beter gaat met Cas. Ik zou wel gaan, ik ga met Gijs ook zwemmen als hij wat snotterig is, hij vindt dan alleen onder water niks :oops:
Geniet van je avondje uiteten & film (welke?) en daarna van jullie weekje weg. Nog 1 pilstrip te gaan... Wat gaat mei een spannende NOD-maand worden hier 😊
Gisteravond was ik gesloopt, heb tot half 5 op school voorbereid, daarna thuis eten koken, was aanzetten, afwas regelen, even een sleutel naar een collega van vriendlief brengen, de was opruimen en nieuwe ophangen, de kleine man in bed leggen.... Toen ik om half 9 eindelijk overal klaar mee was en klaar was voor Wie is de Mol, was vriendlief alweer gaan slapen (gezellig 😞 ) Om 9 uur de kleine man nog een papfles gegeven en om half 10 ook zelf lekker gaan slapen. Helaas was de kleine man om 4 uur wakker voor een fles, maar die heeft hij netjes leeggedronken en was om kwart over 7 echt wakker 😉 Vandaag lekker een dagje weg. Eerst met de kleine man naar school, wat een aandacht kreeg hij. En wat een lading complimenten :oops: Daarna door naar een vriendin waar hij zich voorbeeldig heeft gedragen. Netjes zijn bananenhap gegeten, daar geslapen, en veel gelachen.
Even een vraagje, Gijs kijkt sinds een weekje ofzo, echt de thee uit mijn mok. Hij vindt het echt heel stoer om te drinken uit mijn mok. Hij snapt echt nog niet hoe het werkt, maar vindt het wel leuk om te doen. Geven jullie je kindjes drinken uit een open beker (danwel uit je eigen glas/mok)?
Fijn weekend! Wij gaan morgen naar de verjaardag van sm, met kraamvisite bij een 2ling en een menneke van een maandje oud. Leuk, leuk!