Naam...................Leeftijd............NOD.... ........Ronde......... Begint
Sylverstertje.........30 jr...............5 mrt..............1..............feb 2011
Joya....................25 jr...............11 mrt.............1..............feb 2011
Bianca_vries..........26 jr..............16 mrt.............0..............
Tara28.................30 jr...............16 mrt.............0..............?????????
JK1988.................22 jr..............12/20 mrt.........2..............jan 2011
Bloem81...............29 jr.................??.................1........... ....feb 2011
Huisvrouw42..........26 jr....................................0........... ...april 2011
Shandrani.............29 jr.....................................0.......... ....april 2011
Daantje................31 jr....................................0........... ...juni 2011
Loesje..................30 jr ........................ ..........0 ...........juni 2011
Rian.....................25 jr ...................................0.............z omer 2011
Leutje1982............28 jr....................................0........... ..zomer 2011 --> ZWANGER
Cindy...................25 jr....................................0........... ...aug 2011
Bente..................30jr.....................................0.................april 2011
Zo daar ben ik dan eindelijk weer!
Ik heb alles gelezen, maar was zoveel (leuk) dat ik niet meer weet wie wat geschreven heeft, sorry.
Ons weekje CP was niet erg geslaagd, van zaterdag op zondagnacht is Cas begonnen met overgeven, waterdiaree, zondag dus toch maar ff terug naar AZM, ORS meegekregen, dit kwam er ook weer uit net als water, maandag toch maar vertrokken die ochtend alles binnengehouden........
Zelf in de auto misselijk geworden dus 's avonds meteen na de kids naar bed, dinsdagochtend ging het wel weer, Cas nog steeds waterdiaree en na ORS weer overgeven, woensdag dan toch maar eens gaan zwemmen met Cas, geen waterdiaree meer, donderdag zelf ziek geworden, diaree, overgeven, koorts fijn in bed gelegen terwijl de rest van de fam voor Cas zorgde. vrijdag inpakken en naar huis, Cas en mama helemaal opgeknapt, alleen nu papa ziekjes, fijn!
Ritme slapen, eten, ed is totaal verdwenen, vandaag Cas om 18u in bed gelegd (zonder avondeten..) en nu slaapt hij nog met zn spijkerbroekje en overhemdje aan. Nouja dan maar vannacht er maar uit voor een flesje, ritme komt wel weer hoop ik.
Ik zag wel dat we al een zwangere hebben:Leutje wat super, van harte gefeliciteerd zeg!
Las ook dat er iemand is waar het de eerste keer wat langer heeft geduurd, bij ons de eerste keer negen maanden, ben idd ook wel een beetje 'bang' dat het nu weer zo lang gaat duren, maar het wil natuurlijk niks zeggen.
Ohja doorslapen, dat doet Cas ook pas een paar weekjes hoor, en dat betekent hier van 19u tot 5u (eerste keer speen geven), daarvoor moesten we er soms wel 6 a 7 x uit per nacht.............
Ik zal proberen weer gewoon elke dag hier langs te komen, zodat ik ook fatsoenlijk kan reageren op jullie allemaal, beloofd!