Zo, dat was weer even bijlezen 😊
@ daantje, jeetje wat tegenstrijdig allemaal bij je vriendin zeg. Wel fijn dat de 2de arts de operatie heeft uitgevoerd. En op 2 kids passen, is volgens mij ook veel drukker, als het "opeens" is, dan wanneer het je eigen 2 kids zijn. Hopelijk bevalt je vriendin snel!
@ JK, jammer van de negatieve test, maar wel "fijn" dat je ongi daarna snel kwam en je cyclus toch goed hersteld is na je vmk. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!
Gaat het alweer beter met je kleine mannetje? Ik lees het al, alweer wat beter, fijn.
@ Shandrani, wat goed van het werk van je man, dat hij nog een week thuis moet blijven. Ik had van mijn borstontsteking ook 40 graden koorts, mensen wat was ik vergeten hoe vermoeiend dat is zeg. Fijn dat hij nog even echt mag aansterken. En wat gaat jullie kleine meid snel zeg!!!
@ Bente, wat heerlijk, op de fiets met Cas! Ik wil ook! Maar Gijs kan echt nog niet zelf zitten 😊 En ik hoop dat je ook snel te horen krijgt dat je een vast contract krijgt. Geeft toch een beetje extra zekerheid.
@ Cindy, gaat het al weer beter met Lucas? En nu al op stopcontactenjacht, hahaha, de boef!
@ Bloem, wat fijn dat je cyclus weer op gang is! En ik kan me voorstellen dat je er wat testen tegenaan hebt gegooid 😊 En jij dus ook al een zieke man in huis. Beterschap! En ik zou bijna zeggen, ik vind het zo leuk om Gijs te zien ontwikkelen, dat ik soms zelfs een beetje bang ben dat ik bij hummeltje 2 denk, was je maar wat ouder :oops: Dus ik geloof niet echt dat ik minder van Gijs zal gaan genieten als er een 2de hummeltje komt. Maar dit is echt iets waar je volgens mij erg over kan verschillen in mening, en iedereen moet vooral doen wat goed voelt natuurlijk 😃
@ Joya, gefeliciteerd met 7 maanden en 1 dag. Dan was gister ook wel een mooie dag om te gaan shoppen 😉 Fijn dat jullie kleine man zich ook weer beter voelt!
@ Tara, ik ben stiekem best trots op mezelf dat ik gister rond 18 uur ook alles had nagekeken. Moet zondag nog wel even wat kleine dingen voorbereiden voor maandag, maar dat gaat goed komen. Ben wel heel blij dat alles nu al klaar is 😊 En jij & shandrani werken dus op di-wo-do. Ik werk op ma - di - do en moet zeggen dat me dat goed bevalt! Vandaag dus ook lekker weekend 😉 En wat een goed begin van je weekend had jij, lekker op een terrasje, jaloers!!!
@ Mel & Rian, jeetje, het is toch niet besmettelijk 😉 Ik hoop dat de aanvallen zo lang mogelijk uitblijven en dat jullie begin april horen wanneer hij eruit moet. Beterschap!
Hier 2 primeurtjes vandaag 😉 1, de kleine man lag vanmorgen links boven in zijn bedje, op zijn rug! (En dat terwijl hij een half uurtje ervoor in zijn trappelzak gewoon halverwege zijn bedje op zijn buik lag!) en 2, hij spuugde zijn halve papfles met een hele boog uit :shock: Volgens mij een te groot gat in de speen! Maar ik zat echt helemaal onder... Dus een uurtje later maar de fruithap er achteraan, en daarna weer lekker naar bed 😊
Vandaag een rustig dagje, heb de afgelopen dagen hard gewerkt om alles voor school af te krijgen, vanavond naar een feestje in Utrecht, morgenochtend (kraam 😉 )visite, 's middags hopelijk even wat huizen bekijken en 's avonds vrienden over de vloer voor tapa's en spelletjes... Poeh... Vanmiddag lekker rustig wandelen met het mooie weer... En de komende nachten hopelijk wat sneller in slaap vallen, want door die mogelijke huizenjacht, lig ik 's avonds zo hyper in bed, hahahahahaha. En nu even lekker uitgebreid douchen, dat heb ik wel verdiend 😉
Fijne dag allemaal!