Ik ga eens een bij-lees-schrijf-poging wagen nu de kleine man slaapt...
@ Joya, wat fijn dat de kleine man weer groenten eet en dat je in je vruchtbare dagen aan het komen bent. Spannend hoor... En die kriebels... volgens mij krijg ik die weer als we er echt voor gaan 😊
@ Daan, wat sneu voor de kleine meid, die zo graag vooruit (of achteruit) wil en het lukt niet. Ben benieuwd naar de tips! Maar wel prima dat ze zich op haar fijne motoriek stort, toch 😉
@ Tara, Jolijn vermaakt zich dus prima zittend, dat is toch ook fijn.
@ Cindy, wat een crime!!!! Dat heb ik met Gijs ook 1 dag gehad. Maar gijs was toen vooral verdrietig omdat hij niet kon slapen. Dat bleek voor hem op te lossen te zijn door zijn eigen slaapzak mee te geven en zijn knuffel. Ik hoop dat Lucas zich er snel fijn voelt, beter eet en minder zijn mama mist! Want wat is het zwaar om hem dan achter te laten 😢
@ Mel, jeetje, dat zou schrikken zijn, de kleine man op de trap!!! Maar wat goed van je dieet! Ik hoop dat het snel helpt en dat je je beter in je vel voelt.
@ Claudia, jij ook al flink aan het afvallen. Wat goed. En Indy achter de loopwagen, wat stoer!!! Ik ben benieuwd wanneer Gijs dat gaat doen (moeten we wel eerst een loopwagen regelen)
@ Meike, welkom & spannend!!!!! Jij ook in je vruchtbare dagen. Ik hoop dat jullie ook "snel" een wonder wordt gegund. Had je voordat je zwanger werd van jullie zoontje ook zulke lange rondes?
Hier een beetje dubbele dagen gehad, maandag zou de fysio gijs voor een 2de keer komen meten (vanwege zijn scheve hoofdje), maar ze kwam met het verhaal dat het ziekenhuis toch niks met haar gegevens zou doen, dus als we met gijs naar het ziekenhuis wilden, dan moest dat deze week. Gelukkig was ik aan het werk, want ik werd er toch chaggie van. Zeker toen het misschien alleen vanmorgen had gekund tijdens het zwemmen. Mara nu gaat vriendlief as dinsdag. Prima, hij staat er ook veel meer open voor dan ik. Wel hebben we afgesproken dat we het alleen doen als het motorisch beter is, en niet om cosmetische veranderingen. Gister was weer kdv-dag en daar slaapt hij altijd wat minder dan thuis, maar hij was om 19.30 echt hongerig. Dus ik dacht nog, okee, dan mag je nu je papfles en dan ga je rond 20.30 naar bed, maar hij viel in slaap tijdens de pap... Dus maar in bed gelegd. En hij werd pas echt wakker om 7.30 Maar eerlijk is eerlijk, het klinkt beter dan het was hoor. Ben er een stuk of 10 keer uitgeweest om hem weer in slaap te krijgen met zijn tut. Had om 3.15 zijn fles maar gemaakt (was al 3 keer binnen 5 minuten weer wakker gewonrden) kom ik zijn kamer binnen, lampje aan... slaapt hij... Dus maar laten slapen, hahahahaha. Maar goed, hij kan dus wel lang zonder eten (zal dat dankzij de nieuwe pap zijn?)
Nu even een uurtje niks, de kleine man slaapt. Dus zo de was opruimen, en wachten op de 2de was van vandaag.
Nog even een vraagje, Gijs krijgt sinds een week diksap op het kdv, en dat wil ik hem overdag thuis ook zo nu & dan geven. Maar doen jullie dat in de "melkfles" of hebben jullie daar een andere fles voor met een andere speen? Hij krijgt 's avonds vaak een beetje lauwe/koude thee uit een beker, omdat hij dat graag wil (maar dan knoeit hij zo dat ik hem daarna moet verschonen, dus dat doe ik alleen voordat hij zijn pyama aankrijgt :lol:)
Fijne dag allemaal!