zo, hier ben ik dan weer. Lucas ligt hier even naast me in de zetel te slapen terwijl B aan het klussen is in de kinderkamer. Is dus wat teveel lawaai voor lucas om te kunnen slapen boven...
Zoals ik dus zei heeft hij vandaag voor het eerst ook effectief gegeten in de crèche, wat ben ik toch supertrots op m! En ook heel de avond thuis al zo vrolijk en lief geweest en natuurlijk heel veel kruipen, want nu hij doorheeft hoe het moet, moet hij dat ook constant oefenen natuurlijk hihi. Maar het gaat nog traag en voorzichtjes hoor, maar ben zeker dat hij tegen het eind van de week als een ware acrobaat kruipt als hij zo verder doet haha. Hij heeft intussen ook door hoe kastdeuren werken haha, maar ze zijn wat te zwaar voor hem om ze ook echt open te krijgen, maar je ziet hem dan wel met alle macht proberen haha. Gisteren had ik een keukenkast laten openstaan, was meneer er meteen in gaan rommelen natuurlijk en toen hij er genoeg van had, deed hij netjes de deur weer dicht en ging weer verder kruipen.
oja heb hem vanmorgen ook gewogen: 7520g, precies evenveel als een maand geleden dus, maar wel goed, want hij is toch alweer iets bijgekomen dit weekend, vorige week woog hij namelijk maar 7395g! Ik ga hem ook nog eens meten, is alweer een maand geleden en toen was hij 70cm, dus zal mss alweer ietsje gegroeid zijn ook intussen 😊
@ joya: goed zeg dat je je ingeschreven hebt op de sportschool! Zou ik ook moeten doen eigenlijk! Ik zeg al maanden dat ik weer wil gaan zwemmen , maar het komt er maar niet van helaas. Hihi kusgeluidjes, dat moet idd wel keischattig zijn 😊
@ melu: auch meid, veel beterschap, kan echt pijnlijk zijn zo'n ontsteking! En nu al menstruatiekrampen? Hmm benieuwd wat het is, hoop natuurlijk heel erg dat het meteen raak is!!!
@ lun: jij ook al menstruatiekrampen: straks is iedereen hier gewoon meteen zwanger haha! Maar ik duim alvast voor je!
wat een schitterende taart heb je gekozen zeg!!!
En Owen heeft nu pas zn eerste tandjes? Hihi wel grappig hoe verschillend dat toch kan zijn he bij die kleintjes!
hihi ik wil ook het zwembadje opzetten. Heb nog geen gekocht hoor, maar wel al eentje op het oog. Maar eerst moet er nog flink wat doorgewerkt
@ meike: jammer dat je weer ongesteld bent meid :(. Maar weet je wat, wij worden gewoon in april allebei hartstikke zwanger en kunnen dan weer in hetzelfde topic gaan kletsen 😊 Zou wel speciaal zijn toch hihi
@ shandrani: ik ken ook helemaal niets van bloeddruk enzo, de mijne staat gewoon altijd constant 120/80, behalve in het begin van mn zwangerschap, toen was die hoger maar toen was ik gewoon supergestresst door vanalles...
whahha zul je zien dat je gewoon in éénmaal zwanger bent. Gebeurt toch altijd bij dergelijke uitspraken hahaha
@ claudia: ooh jij mag al Indy's eerste verjaardagsfeestje plannen! Zo leuk!!!! Ik heb nu al een dag verlof gezet op lucas' verjaardag, ga ik mn mannetje dan gewoon rotverwennen (met knuffeltjes en kusjes en aandacht welteverstaan, niet met overdreven cadeau's :))
@ bente: jammer dat je testje negatief was. maar zolang er nog geen bloed is, is er altijd nog een beetje hoop he!
@ jk: succes bij de gyn morgen!
hier: ben es benieuwd hoe mijn cyclus er nu gaat uitzien. Mn menstruatie verloopt in ieder geval nog hetzelfde als voor mn bevalling: zit nu op dag 5 en was echt nog heel weinig, dus morgen is dat weer helemaal over. Als mn cyclus net zoals vroeger is, dan heb ik over 5 dagen alweer mn eitje hihi. Ga vriendjelief toch maar wat verleiden de volgende dagen haha.
O, B is gestopt met werken. Dus ik ga lucasje weer wakker maken en meteen maar nog es voeden voor ik hem op bed leg. Met een beetje geluk slaapt hij dan iets langer, hoewel ik wel tevreden was van vorige nacht. Kwam pas om 4u35, was alweer weken geleden dat ik nog zolang had kunnen slapen :).
tot later meiden!