Hoi dames heb hem alvast geopend aan gezien iedereen in ons topic bevallen is.
Hier kunnen we gezellig met ze alle over het moeder zijn en de kleintjes praten.
liefs snippie
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Goosje schreef:Goed van ons hè!!
Eerst begin je bij het 'zwanger worden' topic, dan 'zwanger zijn' en nu zijn we gewoon MAMA!!
Tinesje86 schreef:@ goosje: zoals snippie zegt je borsten masseren onder een warme douche. Maar kijk ook uit met dit weer, je borsten/ bovenlijf moeten goed bedekt zijn en warm ingepakt. Want mij is verteld dat 'de kou op je borsten kan slaan'.... dus dat je idd pijnlijke borsten enzo krijgt. Dus pak jezelf goed in!
Maar aan het begin had ik ook last van pijnlijke tepels hoor door de bv, maar merk nu dat ik eelt heb gekweekt en het geen pijn meer doet!
jacq schreef:leuk het november 2010 mam topic
het gaat hier de hele dag al super. milan drinkt netjes zijn fles afgekolfde melk en gaat daarna weer slapen. Ik kolf om de drie uur dus begin nu langzaam een voorraadje te krijgen.
Het is zo lekker om weer wat tijd voor mezelf te hebben.
zo even eten misschien nog tot straks
Vickypreg schreef:Het lijkt hier wel elke avond raak, ze is nu dus alweer vanaf 1700 onrustig en heb zelfs net nog een extra fles gemaakt. Nu ligt ze bij mij te slapen ga dr zo in de wieg leggen vriend maakt kruikje om voor te verwarmen hopelijk slaapt ze dan door. Hoop op een rustig nachtje ben echt moe gaaaaap.
meissie24 schreef:@ snippie: Ja heb een voedingsbh en compressen voor, maar dat helpt niet. Eingelijk is t ook niet goed om met bh te slapen, maar goed.
Ik kan niet nog meer gaan kolven denk ik, want dan wordt de voeding nog meer gestimuleerd, en ga ik alleen maar meer lekken ben ik bang.
Tinesje86 schreef:@ monalisa; ja lang ventje hé! Maar zit in de genen, papa en mama zijn ook lang hihi! En sowieso is iedereen in mijn familie lang... grappig hé hoe zoiets verschilt per baby!!!
Vickypreg schreef:@Snippie, zo dat is veel uit 1 borst! Lekker hoor! Ik kolfde dit uit 2 borsten maar dit was voor mij echt een record haha. Maar denk ook wel dat ze beter drinkt omdat het makkelijker gaat uit de fles. Maar het is niet altijd zo hoor, ze had nu echt honger kennelijk. We hebben er ook wel eens met moeite 50cc ingekregen.
Goosje schreef:Friend wat supersnel zeg!! Geniet van de kleine!!
ff een rare vraag maar hoe zit het met jullie 'onderkant'? Ik vloei al een aantal dagen niet meer maar als ik naar de wc ga en afveeg zit er telkens wat vers bloed aan mn wc papiertje, dit komt volgens mij niet van binnenuit maar vanaf de buitenkant. Ik heb ff gekeken met een spiegeltje maar de hechtingen zijn er volgens mij allemaal uit, wel lijkt het alsof er wat wondjes zitten. Is bij jullie alles al genezen?
steffi1987 schreef:Ik heb ook een zalige nacht gekregen van Shane. Laatste kv 23.30u & hij had terug honger om 6.00u Ik schrok zelfs. Ik keek direct naar mijn videofoon...dacht dat er iets aan de hand was..
Ivm die hechtingen ik denk dat die pijn ook wat te maken heeft met het weer..hier vriest het -8 bbbbbbbbrrrrr
snippie schreef:steffie doe je venkel thee in de voeding?
heb in oktober from gelezen dat het idd erg goed helpt en dat
de kinderen echt door slapen:)!
Vickypreg schreef:Ik heb juist gehoord dat je het niet rechtsstreeks aan de baby mag geven maar alleen via jezelf, dus zelf drinken dan komt het ook in de BV.