Snippie wat leuk drumstokken!!! Nog een paar maanden en hij ramt op alles wat los en vastzit haha:-D Wat fijn dat het vannacht goed is gegaan zeg!
Vicky ik hoop ook dat Evi morgenmiddag lekker slaapt! Wij hebben morgen ook een druk dagje met veel bezoek. Op zich heel gezellig maar ik vind het ook wel lekker om een dagje gewoon met zn drietjes te zijn in het weekend, door de week in mn vriend al lange dagen weg!
Monalisa ik hoop dat hij nou ff een paar uurtjes goed doorslaapt....geef je hem dan de rest van de dag iets meer in een flesje of een extra flesje?
Ik vraag me af of jullie je kindjes ook weleens een tijdje laten huilen, zo ja hoe lang dan en waarom? Ik heb soms het idee dat wij de kleine best veel laten huilen...Nouja als hij echt hard huilt met lange uithalen en niet stopt tussendoor halen we hem er wel snel uit hoor. Maar nu ook, hij heeft om 10.15 gegeten en wordt dan om 13.15 wakker. Dan begint hij even te huilen, is weer een hele tijd stil, dan weer even huilen en dan weer heel lang stil. Hij huilt dan niet hard, meer een zeurhuiltje en slaapt tussendoor gewoon weer verder. Ik ga dan vaak niet naar hem toe maar laat hem liggen, omdat het bijvoorbeeld nog geen tijd voor een voeding is of omdat ik weet dat hij zo weer gaat slapen.
Zouden jullie dit ook zo doen of doen jullie dit anders??
GoosjeOud lidBerichten: 2.269Lid sinds: 9 juni 2009