wat slapen jullie schatjes al goed zeg!!! ben echt jaloers als ik die berichten lees. Ik ben al blij dat Lars het gisteren van 23.00 uur tot 04.00 uur heeft volgehouden. Maar kreeg heb pas weer om 5.00 uur in slaap en om 07.00 uur kwam hij weer 😞 Blijf de nachten dus ook echt pittig vinden omdat die van mij zeldzaam maar 1 keer komt, maar vaker 2 keer per nacht!!!! Ga vanavond proberen om 23 uur KV te geven, ookal slaapt ie, maak ik hem toch wakker voor die fles. Hopend dat hij daarop langer slaapt!
@ steffi: die van jou is cker een schone slaper! Poeh he.... lekker hoor. Maar zoals de andere zeggen, niet nog langer laten slapen zonder voeding. Bij jonge babys moet je ook voeden om de niertjes op gang te houden!!!!
@ snippie: hier kan ik Lars na de ochtend voeding vaak maar voor 1 uurtje weg leggen, daarna is hij écht klaar wakker tot een uurt of 11 -12. Pas dan is hij weer moe. Maar ook jij krijgt nu best redelijke nachten!
@ goosje: hopelijk voelt de kleine zich vandaag een stuk beter!! Vervelend zijn die daagjes hé als ze niet lekker in hun vel zitten. Het is ook zo'n aanslag op je energie vindt je niet? Ik ben echt gebroken na zulke dagen. Maar succes voor vandaag en dikke knuffel aan de kleine!
@ vickypreg: ik von het ook gek om alle kraamslingers weg te halen. beetje emotioneel gebeuren eigenlijk, ik vond het echt zo iets van: oke, het normale leven gaat nu gewoon weer door... beetje gek kriebeltje in mn buik kreeg ik ervan! Maar super dat je 2 kids goed hebben geslapen! Knap je helemaal van op!
Tinesje86Oud lidBerichten: 2.368Lid sinds: 1 februari 2010