VickypregOud lidBerichten: 4.117Lid sinds: 28 september 2007
@Hier, wat een rampnacht. Onze kerst begon ok, maar met zieken bij mijn schoonfamilie. Tijdens de avond begon ik me al een beetje raar te voelen, we hadden het voorgerecht op en zaten te wachten op het hoofdgerecht. Evi had om 1900 een fles gedronken met heel veel moeite, nog wat laten staan en hadden haar er wakker voor moeten maken want eigenlijk bijna niet voorkomt. Ze boerde tussendoor nog heel erg maar dronk daarna dus nog wat op. Heeft een tijd bij m;n vriend omhoog gezeten en tijdens het hoofdgerecht wilde m'n zoontje niks hebben mocht van tafel (is niks voor hem om niet meer te eten) en zei dat hij zere buik had. En ineens stond hij onwijs te spugen echt zo zielig, hij keihard huilen en het bleef maar komen. Dus ik met hem bezig, ging een pyama pakken en evi lag ondertussen evne inde wagen ik kijk even bij haar ligt zij ook helemaal onder de spuug!! Dus had ik ineens 2 kinderen onder de spuug zitten. Gelukkig waren we met veel mensen dus allebei de kids omgekleed en ik voelde me ook steeds minder top, had geen zin meer in het eten en mijn vriend heeft ons naar huis gebracht. Evi even in bad gedaan, zoontje op bed en hij weer terug. Daarna ineens gehuil van m'n zoontje hij zei bakje bakje en ja hoor alles weer onder, hele bed vies arm mannetje. Vervolgens ik hem pyama uit gedaan en bij ons in bed en het bed proberen te verschonen hoor ik Evi weer. Die stikte zowat in het slijm en heb haar over m'n schouder gehangen en daar kwam nog meer spuug. Zij dus ook maar in de wieg op onze kamer vriend kwam er weer aan, hij het bed opgemaakt en zoontje erin en ja hoor na 10 min weeeeer! Konden we weer opnieuw hij bij ons ind e kamer, ik kreeg ook steeds meer buikkrampen. Bij ons in bed nog eens gespuugd maar toen in het akje en even later toch naar bed en daar lag hij dan eindelijk te slapen. Vervolgens kijk ik bij Evi ligt zij in de knalgele spuug! Schrok me dood. Schoonzus gebeld, die is kinderarts, zij dacht aan gal maar ze zei bel de HP gewoon even. Die wilden ons toch zien omdat ze zo klein is, en tijdens het telefoontje haar weer over mijn schouder moeten hangen en kwam weer een plas gele spuug. Echt zo sneu. Schoonzus heeeft ons zoontje opgehaald en bij hun in de kamer laten slapen (daar had hij nog 1 keer wat gespuugd) en wij naar de HP. Daar gewacht en ik inmiddels onwijs aan de dunne. Evi was gelukkig nog niet uitgedroogd en hetgele was idd gal. Moesten haar gewoon voedingen proberen aan te bieden op de normale tijden en vandaag weer naar onze huisarts. Vannacht toen we eenmaal thuiswaren ik meteen wc ondergespuugd wat een drama zeg. En Evi dronk toen gelukkig 50cc op. Om 6.30 weer gegeven toen was het 70cc en toch blijft ze nog wat spugen. Ik ben de hele nacht wakker geweest van de buikpijn en heen en weer naar de wc. Evi heeft nu om 930 nog wt gedronken, maar ook daarna weer gespuugd en op bed plat liggen kan al helemaal niet. Dus lopen we steeds met haar op de arm, nu ligt ze na nog een klein flesje van 60cc te slapen op het voedingskussen. Wat een chaos hier dus!