snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
mooi rooster trouwens:)!
leike schreef:oww....de efteling...helemaal te gek
Wij gaan normaal elk jaar maar afgelopen jaar is mijn man alleen met zn vader
geweest. Ik vind de achtbanen t leukst en daar mag je niet in als je zwanger bent, dus dan vind ik t niet leuk om te gaan
Maar mijn vader heeft via de Rabobank kaartjes kunnen krijgen en nu gaan we in februari of maart met zn allen(mn vader, moeder, broer, mijn man, huub en ik)
Heb ik echt zoveel zin in. kunnen mn ouders op Huub letten als mn man en ik de achtbanen in gaan.
Tinesje86 schreef:@ monalisa: flesvoeding is anders dan borstvoeding, maar ik zit nog op 7 voedingen per dag hoor. Hier krijgt de kleine overdag elke 3 uur en 's avonds/ 's nachts zit er ongeveer 5 uur tussen. Het kan best zijn dat ie even een groeispurt heeft en gewoon wat meer wilt drinken en dus hongeriger is?
En Lars huilt soms ook als hij heel moe is. Soms is hij wel eens super moe maar komt hij op een of andere manier gewoon niet in slaap uit zichzelf en is daardoor erg overstuur. Het duurt altijd effetjes voordat ik hem dan in slaap heb gekregen, vaak moet ik dan even met hem lopen en wiegen. Je hoeft ook niet perse gelijk te reageren op z'n huiltje, kan je een beetje verschillende huiltjes van hem herkennen???
Meis, wat vooral belangrijk is: luister naar je gevoel en intuïtie!!! Een kind opvoeden is gewoon per dag verschillend en kan (nog) niet volgens een vast schema of planning. Denk je dat ie toch honger heeft, geef hem dan die extra fles. Je eigen moedergevoel is altijd het beste en luister daar gewoon naar. Denk je dat hij gewoon huilt om aandacht, laat hem maar even huilen. Dat is helemaal niet erg, zolang het maar niet in te overstuur huilen overgaat. Maar even 10 minuten flink huilen krijgen ze niks van. En denk je dat hij moe is, wieg hem gewoon lekker bij je in slaap en leg hem dan slapend in zn bedje.
Moederen is gewoon helaas heel lastig. We poepen er geen gebruiksaanwijzing bij uit helaas.
jersey schreef:Het was een grapje, maar ik zie het al helemaal voor me. Dan noemt hij zich vast later Gio of zo wordt hij misschien door zijn vrienden genoemd.
Zelf houd ik niet van tattoos en piercings en wat je zegt 'ieder zijn smaak.' Ik denk wel dat het bij jullie past.