just meOud lidBerichten: 1.967Lid sinds: 31 oktober 2010
Trouwens die nagels van iedereen zijn toch wel heel erg gaaf. Ik ga me daar in de kerstvakantie maar eens mee bezig houden!
maal schreef:Oooooowwww wel n goeie massage is zoooooooo lekker maar nie als je vent het doet en ja na 3 min iets in je rug of bil voelt prikken grrrrrr!
VickyS schreef:hahaha inderdaad.. zo'n echte masseuse is toch veel beter als vriendlief... ;-)
girlnextdoor1987 schreef:zwangere vrouwen krijgen meer echos en strengere controles om babysterfte te voorkomen..
komt dalijk in het nieuws..
girlnextdoor1987 schreef:geen echos???
omdat?
Cinderella schreef:Spannend gnd en june, gekke smaak zegt ook wel wat denk ik. Nu ik terug denk waren er bij mij ook wel tekens denk ik. Moest kokhalzen tijdens tanden poetsen, borsten zijn super gevoelig, kan niet normaal naar de wc, en al een week erg moe.
Pas toen ik het vanmiddag in de folder van de huisarts las viel het kwartje, misschien toch een beetje zelfbescherming. Maar ik ga in ieder geval nooit meer bezuinigen op goedkopere testen haha
Cinderella schreef:Haha of hang je gewoon in de pot om te ruiken june?
slotje schreef:tis zeker maar goed niet dat mannen op het forum kijken...
Hoe zouden zij dan praten?
(ik heb trouwens liekelijstje's lijstje nog niet gezien ;))
Maar ik geloof niet heel anders dan dit.
Mannen zouden zeggen; vette klodder in mijn onderbroek
andere man zegt; had je je reet niet goed afgeveegd?
zegt de andere; moet dat dan
die een weer; tja weet niet, vrouw zegt van wel
die ander weer; ja dat zegt die van mij ook, maar waar hebben ze de wasmachine anders voor? Bier?
zoiets?
selly1985 schreef:hoezo zou het niet raak zijn dan june?!