liek84 schreef:
Sunshine; ik heb er niet zo veel woorden voor, maar wens je veel sterkte (klinkt zo afgezaagd....)
lijkt me verschrikkelijk, en ook al voor de 3e keer dat het mis gaat! krijg je nu ook onderzoeken of het toeval is, of dat er wat mis is?
goede keuze om niet op de natuurlijke manier te wachten; doe wat goed voelt! (of wat het minst slecht voelt mss....)
liefs!
Ik moet na dat alles achter de rug is wel weer naar de gyn om idd te kijken of er misschien iets aan de hand is waarom het steeds mis blijft gaan. Aan de vruchtbaarheid licht het niet, want ik ben in 9 maanden nu 3x zwanger geweest, maarja, ook helaas mis gegaan... Maar het kon ook gewoon (hoer raar gewoon ook klinkt nu) toeval zijn. HEt kwam vaker voor. Dusja, even afwachten. Eerst wil ik even kijken hoe snel ik bij de gyn terecht kan om ze te laten weghalen. Het liefste nu zo snel mogelijk. Ik durf echt niet ver van huis, bang dat ik dadelijk weeën krijg of zo en dan ergens midden op straat ben of zo.
Moet ook mijn baas nog bellen. Ik zei maandag wel dat ik in principe morgen wel wilde komen, maar had er toen nog niet bij stil gestaan dat ik misschien toch vanzelf alles eruit laat komen en dan wil ik dus echt niet op t werk zijn! Maar vind het zo lullig, want het is echt mega mega druk en we hebben al een zwangere die eerder is moeten stoppen en nu ben ik nog "ziek" en dan voel ik me weer een beetje schuldig (weet het, moet niet, maar kan er niets aan doen).
Nou, ik spreek jullie nog! laat wel even weten wat de vk allemaal zei straks!