Pris ben echt blij voor je. Fijn dat je nu lekker kunt gaan dromen en ze werkelijkheid kan gaan maken. Geniet van ieder moment!!!!
Linda welkom! mag ik vragen hoe lang jullie al bezig zijn?
just meOud lidBerichten: 1.967Lid sinds: 31 oktober 2010
maal schreef:maar eerlijk is eerlijk, als je zo ben (ben ik ook) dan kun je dat nie uit zetten,, ik zie t zelfs bij vreemden door jassen heen....
en als je van jezelf weet er is iets met me bijv pcos dan weet je dat t lang kan duren, en an je je erbij neerleggen, maar als je lang bezig bent en er zou nix mis met je zijn of het gaat telkens fout is het gewoon heel erg zuur,,,,,,
mja je kan dan wel zo rondlopen met een smile "lalala het boeit me nixxx wat fijn dat 364 vrouwen in me omgeving zwanger zijn"maar als je het moeilijk vind dan lieg je tegen jezelf en das ook dom....
maal schreef:
tis gewoon bij mij was het ook nie al na ronde 4 dat ik e niet meer tegen kon... da is gegroeid voral als je ziet in hoe weinig rondes sommige raak schieten (100% gun ik het lange wachten niemand maar tis gewoon zo dat je gaat twijvelen aan jezelf)
eigenlijk is het ook nie dat we het andere zwangeren niet gunnen maar meer dat w het onszelf ook zo erg (miss n ietsie meer) gunnen en het speelt ook mee dat je het niet in de hand hebt, je moet je er gewoon aan vergeven en das heel zwaar vind ik...
Nien schreef:@june, ahhh meid ! zelfmedelijden is helemaal niet ergg ! laat zo'n dag lekker over je heen komen!