Babii schreef:He jakkie!!! Gebruik jij ovulatietesten? Of doe je alleen aan temperaturen? Vond de ovulatietesten wel fijn, want je klust dan echt op het juiste moment....
Zie dat jij een erg korte lutelae fase hebt? Van 7 dagen???? Ik wil me er niet mee bemoeien, maar dat is niet goed. Hij moet minimaal tussen de 10 en 18 dagen zitten je LF.
Want een embryo nesteld tussen 5 en 10 DPO in, soms al op 5 DPO maar de praktijk wijst helaas later uit, dus rond de 8 en 10 dpo..... Dus als hij op 8 DPO wilde innestelen kan dat dus niet... Of is je LF normaal wel langer?
ja dat klopt ik hou het deze ronde nog even even in de gaten. Maar mijn ei was eerst braaf op dag 16 maar toen kwam die uitschieter naar 37,4 (denk door de die verkoudheid/lichte verhoging) en werd mijn naar dag 20 geschoven. Dus ik kijk deze ronde nog even aan als het dan weer zo is, dan weten waar het probleem ligt...
Ik heb 1x ovutesten gebruikt, vond het vreselijk! Maar toen was mijn ei ook op dag 16. Verder heb ik ook vaak van dat heerlijk slijm op dag 15/16. Dus dat gaat wel aardig.
ach bella, daar ga je weer! Weer een ronde dichterbij mei.... knuf