Jessi, spannend hoor Maandag.. Hoop dat er eitjes aan t rijpen zijn!
Tessa, hoe is t inmiddels met je schoonpa? En bevalt het een beetje op Theo zn nieuwe werk?
Kruimeltje, wat een schattige katten en neefjes heb je zeg! Ben helemaal verliefd :D
Maar wat raar hoe het ging bij die arts.. Goed dat je voor jezelf op komt meid! Tis allemaal niet niks..
Woeiii een positieve ovu test! Lekker je ei benutten meid J De wonderen zijn de wereld nog niet uit ;)
Maal, ook al van die mooie katten! Ik ben al zolang als ik me kan herinneren gek op katten.. Heb nu 1 huis tuin en keuken kat en 1 perzische kat.. Het is onze droom om in de toekomst Bengalen te hebben ( Het liefst een F3 of F4).. Alleen zijn die onwijs duur en wil ik wel een mogelijkheid hebben om ze buiten te laten door middel van een buitenren of iets dergelijks.. Die mogelijkheid hebben we nu nog niet… Maar wie weet wat de toekomst ons brengt J
Wat betreft het leuk reageren op anderen.. Ik kan dat ook echt niet hoor.. Schaam me best om dit te zeggen maar af en toe krijg ik zulke gemene gedachtes.. En dat is zoooo not like me!
Selly, wat raar dat je zo misselijk bent.. Probeer jezelf alleen niet helemaal gek te maken want het hoeft niets te betekenen.. Ik heb bijna iedere ronde onwijs zere boobs.. En helaas toch nog steeds echt niet zwanger..
Juffie, welkom hier! Gets, ook al zoveel mee moeten maken.. Hopelijk wordt 2011 ons jaar!
En veel plezier in Valkenburg!
Maymar, hoe is t met jou meid? Erg druk weer op je werk? Borrie, succes morgen met het starten met de Clomid! Hopelijk slaat het goed aan! Just me, wat een rare ‘’vriendin’’ dan.. Sommige mensen zijn echt tactloos.. Hoe moeilijk ook, probeer het van je af te zetten.. Sommige mensen denken gewoon overal een antwoord op te hebben zonder er bij na te denken hoe dit op een ander over komt..
En hoop voor je dat je in het nieuwe jaar eindelijk wat onderzoeken zult krijgen.. Enne, een verwijzing heb je echt niet nodig.. Ik ben ook zonder verwijzing naar de gyn gegaan.. Als je daar eenmaal bent geweest dan sturen ze vanzelf wel een bericht naar je huisarts.. En als je toch eerst naar de HA wilt gaan voor die verwijzing dan moet je je gewoon niet laten wegjagen.. Je hebt gewoon na 1 jaar proberen het recht op onderzoeken.. Dat kunnen en mogen ze niet weigeren, zeker niet om je leeftijd.. Leeftijdscriminatie noemen ze zoiets 😉 Dus daar kan je je ook nog altijd op beroepen..
Ikzelf ben 23 maar vanaf mn 22e de MMM ingegaan..
Boraya, wat fijn dat de HSG zo goed is gegaan! En nog een goeie uitslag ook.. Gelukkig heb je er niet zoveel last van gehad.. Hier was t echt drama.. Kon daarna amper op mn benen staan..
Kloko, welkom hier! Succes met alle onderzoeken die jullie nog voor de boeg hebben! Hoop dat jullie uiteindelijk positieve resultaten te horen krijgen J
Labella, denk niet dat je je echt zorgen hoeft te maken.. Niet iedereen is altijd even lang ongesteld..
En heb destijds een stuk van jou gelezen dat je pas in Mei terug mag komen..
http://www.zonmw.nl/fileadmin/cm/kwaliteit_en_doelmatigheid/documenten/KKCZ/Documenten_vanaf_aug._2010/Netwerkrichtlijn_Subfertiliteit.pdf Op pagina 30 staat het 1 en ander over onverklaarbare subfertiliteit.. Weet niet hoeveel % jij kans hebt op een natuurlijke zwangerschap, maar wat ik hier uit kan opmaken moeten ze je dan tenminste 6 maanden na alle onderzoeken een behandeling aanbieden..
Maja, misschien heb je hier wat aan..
Slotje, wat klote he, dat weer! Gelukkig ben je uiteindelijk toch bij je ouders gekomen J
Zoow, heel verhaal weer hahaha.. Hoop dat ik niemand vergeten ben en anders excuses daarvoor :P
Gaan zometeen lekker naar vrienden toe en aan het einde van de middag naar andere vrienden.. Die eerste is mn beste vriendinnetje die na 7 jaar, 7 miskramen, tig ICSI pogingen en uiteindelijk via KID nu 25 weken zwanger is en die andere is een vriendinnetje die een manneke hebben van net 1 jaar.. Erg leuk dus :D
En wat een heeeeeeeeeeeeeerlijk vooruitzicht dat ik nu vakantie heb :D