En dank jullie voor jullie lieve reactie's allemaal!
Ooo slotje dat is zeker niet fijn nee..
La bella , ook lekker hoor!!!!!
Fijne avond allemaal!
Tessa23Oud lidBerichten: 3.927Lid sinds: 29 september 2009
Boraya schreef:Hey meiden, vandaag samenlevingstest gehad en die was ook prima in orde. Meerdere zwemmende zwemmertjes gezien, dus ze doen het iig!!!
Kloko82 schreef:Liminous: pittig die groep! Ik heb ook 5 jaar in de gehandicaptenzorg gewerkt, en met agressie kon ik ook niet omgaan. Hopelijk vind je gauw een leuke baan op dagbesteding!
Nog even over die samenlevingstest: krijg je altijd direct de uitslag? Tegen mij zei die assistente ook dat het mogelijk niet meteen lukt en dat 't dan over moet (wat bij ons niet in dezelfde cyclus kan omdat het dan kerst is). Weet iemand wat redenen kunnen zijn om het opnieuw te moeten doen? (er van uitgaande dat ons "huiswerk" wel lukt ;-)).
Kloko82 schreef:@La Bella, wie weet is het een teken;-)
@ Boraya, sperma onderzoek is wel gedaan afgelopen week, maar uitslag hebben we nog niet. Gaan we vrijdag wel even naar vragen als we in ZH zijn voor samenlevingstest. Wel spannend allemaal....
Boraya schreef:@Slotje, de samenlevingstest is een test om te kijken of de zaadcellen het overleven in je baarmoederslijmvlies.
De dag van te voren moet je verplicht klussen en er wordt dan een beetje slijm uit je baarmoeder gezogen. Onder de microscoop wordt dan gekeken of er levende zwemmertjes aanwezig zijn. Er moet er minimaal 1 inzitten om het als positief te zien en bij ons waren er meerderen gezien, dus das alleen maar beter :)
Vio-Eef schreef:Nettie
kruimeltje schreef:@ Babii, ze gaan geen meting meer doen en ik weet ook niet hoe groot mijn ei was.
De gyn vond dat ik eerst de hysteroscopie moet afwachten omdat zij dacht dat het ook met verkleving a.g.v. de curettage te maken kan hebben.
Maar ondertussen wilde ik deze maand toch wel gewoon doorproberen ... dan zie ik begin januari wel of het gelukt is of niet.
la bella schreef:ik heb de woede op mn lichaam de deur gewezen
alles werkt zoals het moet, ik doe niks verkeerd, mn liefje ook niet
na 23 rondes is het soms wel erg moeilijk, maar ook ik hoop in 2011 met een buikkie rond te gaan lopen
een dikke wel te verstaan 😉 x
Liminous schreef:Selly, zie ik het nu goed, ben je zwanger? :o
Vio-Eef schreef:Ongeveer 1,5 voor mn ongi krijg ik ook altijd een opgezette buik (ik lijk echt zwanger) terwijl ik echt niet meer eet ofzo en het gaat ook weer weg zodra m'n ongi over is...
la bella schreef:hoi babii,
ik lees steeds 2 verschillende kijkoperaties
een met een sneetje in de vagina (?) en een via je lies/navel
ik loop in de vu in amsterdam, daar doen ze standaard na 3 x iui een kijkoperatie
voelt voor mij heel vreemd en als een grote stap
snijden in een gezond lichaam, hoe klein het sneetje ook is..
mijn hsg heb ik al gehad, dat hoorde bij de standaard fertiliteitsonderzoeken