la bella schreef:hoi babii
nee hoor ik zoek niet naar een operatie
wil juist geen kijkoperatie.. vind het eng en onnodig snijden in een gezond lichaam
je hebt gelijk; ik moet wel stoppen met "zoeken" naar iets wat mis is
er is niks mis, toch kan ik niet geloven/begrijpen waarom het dan niet lukt..
wat naar dat je zoveel last gehad hebt van je laparoscopie
gelukkig hoor ik ook van dames die na een paar daagjes alweer de oude waren
ik moet me er ook nu nog niet mee bezig houden..
maar vind dat soms zo moeilijk 😞
ga in januari bellen met de gyn; wil graag eerder aan iui beginnen
x la bella
Haha, nou je hebt een laparoscopie en een laparoscopie ;). Als je die had die ik had ben je wel even uit de running, vooral je cyclus. Die is dan geheel ontregeld 😞 Had zelf een maand lang dat ik aan het vloeien was en me wond stonk (BAH).
Ik snap dat je jezelf afvraagt waarom lukt het niet? Dat doen we hier toch allemaal meis? Ik zocht mezelf ook rot naar redenen van het BMS en er is niks over te vinden, kort gezegd: soms hoort het bij een vrouw, maar er zijn hordes vrouwen zwanger mee geraakt.
Mijn man had toen een mooie zin: lieffie, vroeger keken ze toch ook niet naar al die onzin als het BMS en werd men toch ook zwanger? Ja misschien duurt het wat langer, maar ze werden wel zwanger en dus ook jij.
Dus ik ga dit tegen iedereen hier zeggen: lieverds, ik snap dat er zat redenen zijn waar artsen naar kijken (en terecht), maar vroeger deden ze dit ook niet en raakten er ook onwijs veel vrouwen zwanger, ik weet zeker dat het jullie allemaal gaat lukken!!!!
Dit is gewoon positive thinking he ;)..... Want weet ook dat er zat stellen zijn waarbij het niet kan omdat.......
En meis hou er rekening mee dat IUI echt niet fijn is, althans.... De MMM.... Maar snap dat deze onzekerheid ook niks is :(.
@ Selly, ben je nu zwanger??? JOEHOEEE!!! GEFELI!