Weer een tijdje niet geweest…
Mooie buiken zag ik hier en bij het buikfoto topic voorbij komen, leuk! 😃 Als ik meer tijd heb, zal ik er binnenkort ook weer één plaatsen, gaat best hard nu, maar verschilt ook erg per dag.
Liefdevol: super, een goede uitslag! 😃 Lekker samen van genieten meid.
Snow: 😞 Het zit je echt niet mee. Je klaagt zeker niet hoor, gewoon lekker van je afschrijven. Sterkte.
Je hebt trouwens (per ongeluk?) de naam van je dochter genoemd op de eerste pagina. Misschien de moderators even vragen het weg te halen?
Pixxie: Hoop voor je dat ze je moeder niet veel langer hoeft te wachten. Heel vervelend dat ze geen urgentie krijgt 😞 Gaat het met jou een beetje?
Klinkt leuk, die wipstoel! Wij kopen waarschijnlijk een in hoogte verstelbare wipstoel:
http://www.babyandmore.eu/17-eten-en-drinken/26-beaba/49-nieuw/transat-updown-in-hoogte-verstelbare-wipstoel.html Ook duur, maar lijkt me wel heel handig.
Manu: heerlijk hè? Om nu vast een beetje te ‘praten’ met de baby door terug te duwen. Mijn vriend vindt het ook helemaal geweldig 😃 Beterschap voor je man.
Mijntje: je mannetje weer fijn thuis? Lekker van genieten samen!
Swase: ook wel fijn toch, thuis met deze dagen? Zeker ’s avonds. Hoe gaat het nu met jou?
Balen zeg dat sommige allerlei leuke dingen moesten afzeggen door de sneeuw 😞 Ik vind zo;n winterlandschap heerlijk, maar als het je plannen in de war gooit is het natuurlijk niet fijn. Hoop eerlijk gezegd wel op een witte kerst maar dan wel zo, dat iedereen gewoon kan gaan en staan waar hij/zij wil.
Vlinder: Gefeliciteerd met jullie ger. partnerschap! Vandaag dus de pretecho?? Ben heel benieuwd! O, lees dat het tegenviel 😞 Ook geen mooie profielfoto’s? Wij hebben de echo (3d/4d) maandag na kerst, hoop dat ze zich dan goed zal laten zien, anders is het wel jammer… Veel plezier met trouwringen kijken!
Daantje: scheelt veel ja, om even goed te zoeken via internet. Doe ik ook altijd. Heel herkenbaar, dat wc-papier, haha! Doe voorzichtig met boodschappen doen.
Hier druk bezig. Kinderkamertje aan het verbouwen, vandaag de laatste stucdag en dan na volgende week schilderen. Echt leuk! Afgelopen donderdag de eerste zwangerschapsgym gehad. Ik vond het wel leuk, ook een paar leuke meiden/vrouwen bij volgens mij, dus komt wel goed. Fijn ook, wat extra beweging. Ik zwem wel nog steeds 1x per week en loop elke dag in totaal een half uur van en naar mijn werk, maar wat extra oefeningen kan natuurlijk geen kwaad. Nu heerlijk van het weekend genieten en dan nog een paar daagjes en lekker 1,5 week vrij. Helemaal zin in! Dan heb ik waarschijnlijk ook wat meer tijd..
Fijn weekend allemaal!