@Mijntje: haha, ik ga mijn best doen om op 31 maart te bevallen. Het gata dus per 3 maanden die kinderbijslag, ook gek eigenlijk, vind je niet?
Oh enne ananas, stimuleert dat? Als je er mega vele eet zeker? Heb er toevallig gisteren eentje gehaald 😉
Zo gevaarlijk dat brandje, fijn dat er niks ernstigs gebeurd is, balen van die babyfoon.
@Snow: gefeliciteerd met je neefje. Hoe is het met je harde buiken? Rustig aan meid.
Mooie buikfoto's zeg!
@Ampie: leuk die kubussen, wat ga je er precies mee doen? Misschien leuk om een fotootje te plaatsen van je babykamer als je begonnen bent?
Mooie foto Ampie en zeker een leuk jurkje.
@Swase: succes het laatste dagje en dan lekker genieten!!
@Vlinder: balen dat je je niet lekker voelt, heb er ook last van, bah! Jammer van de kerstkaarten, kan je niet even bellen waar ze blijven, anders heb je straks andere gekocht en dan zul je zien, vallen ze morgen op de mat.
@Pixxie: beterschap met je mannetje! Hoe is het met de vaatwasser?
@Manu: fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo!
@Daantje: wow, wat hangt de kast van die kleine meid al lekker vol, heerlijk he? Bij welke winkel slaga je het beste? Ik blijf Hema erg leuk vinden, jij?
Lukt het een beetje met ruimen?
@Numeria: fijn dat alles goed was bij de vk.
@HIer: gisteren begonnen met de behangboom voor in de babykamer, helemaal blij mee. We hebben er bladeren voor geknipt, maar ook rose, durf ze er nog niet op te plakken, aangezien iedereen vanaf de straat het kamertje boven in kan kijken en ben bang dat mensen het zien.
Verder gisteren een leuk jasje gekocht via mp: dit is de link.
http://link.marktplaats.nl/404285549 Was eergister bij de Hema en daar waren shirtjes in de aanbieding, restanten van de zomer. Even lekker gehamsterd, helemaal leuk!
Zijn er al meer meiden mett babykamer bezig of klaar? Zullen we foto's plaatsen?
Fijne dag!!