@Pixxie: zo dat is even schrikken dat je was gevallen, hoe is het nu met je?
@Mijntje: hoe staat het met je idee om alleen samen met je man de bevalling te doen, heb je de vk dara al gesproken?
@Lin: misschien een leuk idee om ook ene foto van je babykamertje te plaatsen in het topic Babykamer. Ik ben namelijk ook erg benieuwd!
https://zwangerworden.nu/showthread.php/6461-Babykamer/page4 @Manu: veel plezier vandaag weer bij de echo!
@Ampie: dat is zeker bijzonder zeg dat het zoontje van je vriendin nu hetzelfde heet.
@Swase: zo te lezen schieten jullie goed op met jullie huis, succes!
@Vlinder: zo leuk hoor dat je zo verwend wordt door je oom en tante, soort suikeroom en suikertante? Hihi. Ik volg zelf zw yoga en vind het ook erg leuk en nuttig. Zeker die ontspanningsoefeningen en ademnhalingsoefeningen.
@Snow: hoe gaat het met jou?
@Hier: weinig nieuws, lekker weekend ben er aan toe. Mijn baas is flink aan het rommelen met mijn ziekteverlof, hij wil dat het zo goed mogelijk voor hem uitkomt, dus nu wilde hij mij weer gaan beter melden tot aan de Kerstvakantie en dan vanaf nu aan weer 25% ziek. Zou de arbo dit te horen krijgen en em erop aan spreken dat ik dan 6 weken van te voren moet stoppen???
Tis vaag hoe mijn directeur alles regelt........hij sjoemelt met de uren om er zo niet slechter van te worden.
Verder lekker rustig dagje vandaag! Fijne dag meiden!