Saartje Prum
http://www.saartjeprum.nl/kapstok-haken-knopjes_cid73.html Leuke ideeen Pixxie en Ampie; Zo crea ben ik nou ook weer niet. Heb de ideeen wel, maar ben te lui om ze uit te voeren. Ik heb ook de opleiding voor Woning styliste gedaan, maar kwam er snel achter dat ik te lui ben haha. Heb ook Mode & Kleding opleiding gedaan na de middelbare school, ontwerpen is helemaal mijn ding, maar het daarna zelf uitvoeren... nee.
Daarom is de combi manlief en ik ideaal. Ik verzin het en hij maakt het, prima!!
Wat leuk trouwens de echo Ampie; ben wel jaloers, zou de baby ook nog wel een keer willen zien. Misschien de vk heel lief aankijken een keer. Al is het maar 5 minuutjes.
Dus je bent lekker bezig Swase! Fijn dat je nu eindelijk ook de handen uit de mouwen kan steken.
Lin; dus jouw meis krijgt een stoere meisjeskamer? Klinkt erg leuk zoals je het gaat maken.
Snow; sterkte vandaag, ik hoop dat je een beetje kunt genieten van de jaarwisseling.
Pixxie; ik vind het ook altijd te beladen, je moet het leuk hebben.. Daar kan ik niet zo goed tegen. Dus doe ik lekker niks. Ook hier is manlief tot 11 uur aant werk. Maar even dansen op 1 jan vind ik altijd erg leuk. Ze hebben hier altijd een band die om 17:00 al begint, dan wordt het gelukkig nooit zo laat.