@puk, hihi bij ons is het vooral de hond die de regen trotseert, ze heeft zo’n hekel aan regen! Hoe was de anti D spuit? Ik vond hem gelukkig wel meevallen, maar ja ik kreeg hem gelijk na alle (inwendige) onderzoeken dus dan kan zo’n spuit er ook nog wel bij :p. Wij krijgen ook met 36 weken een liggingsecho, is redelijk standaard tegenwoordig schijnt. Hihi groot is je kindje dan ineens he, zijn zo gegroeid! Maak je niet teveel zorgen, ik hoor echt zo vaak dat ze er alsnog naast zitten ook al lijkt het de hele zwangerschap dat ze groter/kleiner zijn!
@prinses, he jakkes zeg, hopelijk helpt de neusspray en is je verkoudheid (en duizeligheid) al veel minder! Hihi leuk he al die reacties! 😃 Maakt het alleen maar leuker.
@angel, Dat wordt een spannende tijd voor jullie dus. Fijn dat ze jullie serieus nemen en gaan helpen. Logisch dat je dan ff tot volgende week wacht, je weet inderdaad maar nooit! Nog een hele planning zo! Flauw dat er dan wel een instructie bij dat potje zit maar dat de zaadcellen geen ingebouwde routeplanner hebben. Dat zou toch makkelijk zijn he ;). Wat zeiden ze over de bult in je nek? Ah ik zie het al 😃 Fijn dat het onschuldig was, hopelijk gaat het snel weg! Bedankt voor je felicitatie 😃 Ja nog 10 weken en het gaat meer dan snel.! J Wat lief van je vriend wat hij gisteren zei! Zeer creatief, mooi geworden zeg!
@vlinder, jeej wat een gedoe allemaal! Vervelend dat je zoveel pijn hebt. Heb je gen weeën remmend middel gekregen ofzo? Schijnbaar heb je vaak rugweeën als je naar voren draagt, hoorde ik ergens van de week. Ons kindje ligt ook steeds wat achter. Maar bij mijn stiefzusje was dat ook en dat was uiteindelijk gewoon gemiddeld! Balen dat je in het zh moet bevallen. Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden maar ik kan me voorstellen dat je dan ook even schrikt en dat je je daardoor ook zorgen gaat maken! Ik hoop dat het gewoon allemaal voorspoedig verloopt en de kleine lekker nog drie weken blijft zitten met voor jou geen pijn!
@marini, dankjewel 😃 Jij veel beterschap! Fari heeft er weer zin in dus 😉 En hij luistert dus beter naar jou, goed voor elkaar 😉 Wel fijn dat hij zo goed opknapt! Jeej, weer zo lang zeg, je cyclus L. Ongi in de sauna is helemaal niks inderdaad.
@soetje, Ja dat is het nadeel he, als ze groot zijn het moet er ook nog uit 😉 Zeker weten doe je het ‘helaas’ pas als ze eenmaal geboren zijn! Mooie foto’s zijn het gewordne met de shoot zeg! De strepen vielen mij trouwens ook niet op, pas toen ik je berichtje eronder las 😉
Hier gisteren ook een stuk 16&pregnant gekeken, grappig dat zoveel hebben gekeken 😃 Toen was er een moeder die heel irritant was. Vandaag heb ik het niet gezien!
Morgen gelukkig een dagje vrij. Ik ga wel naar een concert met mijn beste vriend, daar heb ik wel zin in! En dan heb ik donderdag verg. van 9-12 EN avonddienst van 15-22. En vrijdag nog van 9-15. Dan gelukkig vier dagen vrij. Maar nog 22 dagen en dan verlof haha. Kleine is lekker druk, al doet hij me ook wel erg pijn soms J