Hey meiden,
Had helemaal terug willen lezen maar dat lukt gewoon niet meer met zo'n kleine man in huis 😉
@angel, wat spannend!!!! 😃 Mijn duimen draaien nog steeds. Poe knap hoe je dat allemaal doet met spuiten, ik vind alles wat met spuiten te maken heeft maar eng. Maar dit is natuurlijk wel voor een heel goed doel! :D. Leuk dat ik je, al is het indirect heb kunnen helpen met het vullen van die stinkende blauwe flessen van mvm :D. Aaahhh ik hoop zo dat het gelijk raak is, dat is jullie zo ontzettend gegund. Succes morgen!!! Ik denk aan je 😃
@inge, ik zou idd eerst een paar dagen proberen, is voor haar natuurlijk weer wennen en kan even duren. Wij hebben difrax flessen, daar doet Mick het heel goed op, al krijgt mick natuurlijk maar soms een flesje omdat ik bv geef. Fijn da tje man even vakantie heeft
@prinses, wauw wat groei je hard! Tenminste je buik dan he 😉 Erg mooi, en zo leuk om dal je foto's te zien!!! 😃 Ben mega benieuwd naar je mooie buik als we op uitje gaan :D. Jammer van die strepen, hopelijk blijft het daarbij!
@Net heerlijk da tje lekker op vakantie gaat. Ook even alles van je af zetten. Dat kun je vast wel gebruiken.
Hier, vandaag heeft ons mam een mri scan gehad. Heel verhaal, maar in t kort, ze heeft drie keer gehad dat ze ineens uitvalverschijnselen had aan de linker kant. Alles zal waarschijnlijk goed zijn hoor, heb er ook een goed gevoel over. Maandag de uitslag.
Mick had even wat mopperdagjes en heeft za en zo heel slecht geslapen. Gevolg hele moeie mamma haha. Maar nu gaat het weer prima. EN meneer heeft ineens zijn duim gevonden. Vreemd want hij had hem al heel snel gevondne maar vond het maar niks als hij in zn mond zat, en sinds twee dagen duimt hij ineens flink, wel erg schattig om te zien! Vanmiddag nog even naar de prenatal geweest met mn moeder, die moest nog wat spulletjes hebben voor bij haar thuis. En natuurlijk nog wat kleertjes voor Mick meegenomen, kan dat gewoon niet laten als ik daar ben haha.
Morgen gaan we richting zeeland, mn stiefbroertje trouwt vrijdag en w emoeten al om 9 uur 's ochtends verzamelen. het is vanuit ons bijna 2 uur rijden dus dat redden we nooit als we 's ochtends weg rijden. Dus slapen we daar een nachtje in een b&b.
Owh ja over Vlinder, weet ik ook niet. Alleen soetje weet dat idd.