@delien, is al knap hoor van Justin dat hij al vijf uurtjeser tussen had! Daar heeft Mick 7 weken over gedaan. Ik heb dat ook een paarkeer gedaan idd met die toeschietreflex. Maar ja twee keer pompen en dan 40 iswel heel veel zeg! Fijn dat het bij Justin bijna weg is, wat is hij goedgegroeid zeg! Wat zielig dat Justin weer zoveel last van krampjes en zijnreflux heeft! L
@angel, Fijn dat je op je werk naar de fysio kan, minder datje er zo’n last en pijn van hebt! Heerlijk dat je leidinggevende zo begrip volwas, dat scheelt bij jou ook al wat onrust enzo. En het is heel fijn dat ze zomeewerken! En gefeliciteerd met je vaste contract! En vreder…. B AH wat eenpech hebben jullie, die stomme cyste en nu ook nog niet naar Berlijn L. Hopelijk de laatstedonkere wolken en dan heeeeeel snel heeeeel veel zonneschijn meid! Ik ga jetoch nog even heel veel plezier wensen voor van het weekend!
@inge, zulke nachten zijn inderdaad vermoeiend, maar hetwordt beter ;)Hihi Mick viel de eerste weken ook vaak in slaap terwijl hij zijnfles moest hebben, vermoeiend omdat je zelf ook al zo moe bent 😉
@prinses, Tja d ewc is je beste vriend als je zwanger bent,kan me niet herinneren dat ik ergens vaker ben geweest dan de wc die 9 maanden:p. Hopelij kun je snel naar de osteopaat en heb je na de behandeling minderlast van je rug! Wat leuk dat het kamertje eerder komt, dan wordt het zo echt:D. Veel plezier morgen in Amstedam! Leuk, foto’s als het kamertje klaar is!
@puk, Ik had echt goede hoop dat het alleen maar beter ging,maar helaas dus nog steeds geen duidelijke of in ieder geval gehele oplossingvoor Fynn’s pijn L.Zo jammer, hij heeft zoveel pijn, veel huilen, vermoeiend voor jullie en jekunt ook minder genieten. En wat een onderzoeken zeg….. ik hoop maar dat er ookecht iets uit komt. Sterkte meid!
@uitje, Begin september doen dan? Via die site lijkt mehandig idd!
Hier, alles goed! Mick doet het gewoon erg goed. Maandagzijn eerste prikjes en naar het cb. Net nog even kleertjes geshopt in 56, wanthij had alleen maar kleren met lange mouwen enzo, niet handig met al die warmedagen. Maar oowwwh h zo veel leuke kleertjes! :D