@prinses, Hihi wie weet, dan is je huid in ieder geval goed ‘vet’. Ik deed eerst ook 1 keer per dag, maar 2 keer per dag werkte beter, hopelijk bij jou ook! 😃 Komt bij jou vast ook wel goed, en je moet er toch uit, je hebt weinig keuze hihi. Zo sneu om de kleine honger te laten leiden haha. Echt balen dat je elkaar mis loopt. Ik mis mn mannetje nu ook wel, ook al ben ik altijd thuis als hij vrij is. Maar hij moet gewoon veel werken. Dat maakt het soms wel ff heavy, dan heb je het gevoel dat je alles alleen moet doen maar ja. Hopelijk zien jullie elkaar weer wat meer na volgende week!
Bij ons was dat ook alle grote spullen (kamer, kinderwagen etc.) onder voorbehoud, is bijna overal denk ik. En terecht, er zit vaak lange levertijd op dus je moet het op tijd bestellen maar er kan natuurlijk iets mis gaan… Wat een onwijs mooi kamertje!!!
@angel, dankjewel! 😃 Wat een volle, spannende en leuke dag donderdag!!! Van mij mag de tijd wat langzamer gaan, de kleine is alweer twee weken! Maar voor jou hoop ik dat het heeeeeeeeeeel snel donderdag is ! 😃 En dat je in het kamertje zat te fantaseren is allesbehalve belachelijk, dat is toch juist mooi!!!! Jullie kindje is in ieder geval meer dan welkom, en zal zich zeker geliefd voelen.
@delien, het gaat nu goed! Ik heb 1 keer echt alles afgekolfd en dat hielp zo goed. Het scheelt ook dat Mick goed drinkt en gelijk al goed kon aanzuigen. Hij had er wel moeite mee toen ze zo mega waren maar het lukte nog wel. Daar heb ik heel veel geluk bij gehad. En dus ook geen ontsteking (tot nu toe) gelukkig, dat lijkt me echt heel vervelend! Balen dat je zo verkouden bent zeg, dat kost zoveel energie, en je zw kost ook al veel energie! Iedere zw is anders, dus het zou niets moeten zeggen, maar je hoort ook weer vaak dat ze zeggen owh was je bij de 1e ook overtijd, dat zou jnu ook kunnen. Maar ja volgens mij zegt het weinig, en je kan toch alleen afwachten, lekker cliché 😃
@zotkiekske, dat klinkt heftig zeg. Ik hoop dat je het nog even volhoudt en dat de kleine zich snel aandient of gehaald wordt! Jou zoon heeft ook humor 😉 Kan me voorstellen hoor dat hij er flink van baalt. Zo’n tiener wil natuurlijk gewoon lekker rond springen en doen ipv stil zitten met gekneusde ribben…
@puk, had al gereageerd in het mei forum, succes ermee meid. Knuf