Zo dames, even een recordpoging terug lezen gedaan :p
@prinses, hihi jij schrijft gewoon 7 mei om 23:18 ga eens snel bevallen jij. Toen had je natuurlijk geen idee dat ik al echt bezig was 😉 Jeej meid wat balen van je school dat je zo overstuur was, gelukkig dat je vader je is komen halen. Je moet ook echt ontspannen en aan jezelf denken. Jij en de kleine zijn zeker het belangrijkste nu! 12 weken, gefeliciteerd!!!! 😃 Wat leuk dat de kindjes zo reageerden, heerlijk is dat toch! 😃 Balen van die slaapkamer zeg, dat is echt lastig… Hebben jullie al een oplossing kunnen bedenken?
@inge, ik had ook vaak jeuk op mn buik. Ik smeerde me 2 keer per dag in met buikbalsem van etos eigen merk dat hielp wel goed! Wat fijn dat het goed gaat met jullie hondje! Ik hoop dat het zo goed blijft gaan. Geweldig he als de kleine zo tekeer gaat in je buik dat je het aan de buitenkant kan zien! 😃 Foto’;s zijn mooi geworden zeg! Die blog van jou man was heel erg ontroerend, wat knap dat hij het dan op zo’n manier wel kan uiten!
@puk, Dat van dat bezoek herken ik helemaal, de eerste week hebben we op 1 dag na iedere dag bezoek gehad en vaak ook nog meerdere…… En ja ik ben op Moederdag dus moeder geworden ;). Wat knap dat je vriend al zo vroeg alleen met Fynn naar zn ouders is geweest, ik ben echt een muts, vind het al moeilijk als hij in zijn bedje ligt en ik niet in die kamer ben….. Helemaal niet raar hoor die ‘na-kraamtranen’ je lijf staat ook gewoon nog ondersteboven. Heel normaal dat je zulke dingen denkt en voelt. Lekker laten komen en er over praten, de hormonen nemen gewoon weer een loopje met je! De tijd gaat gewoon zo snel voorbij zonder dat je er iets aan kan doen! Wat vervelend dat Fynn overdag zo slecht slaapt, slaapt hij ’s nachts wel goed? Wat fijn dat de puckababy helpt!
@zotkiekske, spannend bij de gyn dus! Ik ben erg benieuwd. Ik hoop dat je weer helemaal beter bent, klinkt akelig… niet fijn als je ook nog eens zwanger bent en zo ziek! Je emo bui kan ik wel begrijpen. Je ma bedoeld het uiteindelijk vast goed maar ik kan me helemaal voorstellen dat je daar niet op zat te wachten!
@angel, mmm nu had je weer een cyclus van 29 toch jammer na al die mooie 27! Maar 29 is nog keurig natuurlijk! 26 Mei komt aardig dichtbij nu zeg! Nog 8 dagen 😃 Niet stoppen over je NODjes enzo hoor, ik wil graag met je mee leven meid! Logisch dat je toch iedere keer weer wat hoop hebt meid, dat is niet meer dan normaal. Hopelijk wordt je hoop snel in werkelijkheid omgezet! Ik hoor van heel mensen dat de kleine op mij lijkt, echt grappig! 😃 Ik zag je konijn op hyves, wat een onwijs leuk beestje zeg! Wat fijn dat jullie zo goed met elkaar konden praten, dat maakt jullie al zo sterk samen! Het gaat gewoon helemaal goed komen lieve meid!
@delien, balen dat je zo’n last hebt van de warmte. Gelukkig is het de laatste dagen beter te doen! Fijn dat de crème zo goed helpt bij Amy. Jahoe de volgende op de lijst! 😃 Je bent ook alweer 35 weken, man wat gaat de tijd toch snel. Ons uitje lijkt nog wel vorige maand…. En toen was ik pas net zwanger! Wat een mooie buik heb je zeg, prachtig! Wat gek dat de kleine nu weer omhoog is gekomen zeg. Jullie hebben ook een echte bengel.
@marini, wat een boel sollicitaties heb je uitstaan, je bent echt hard bezig! Goed dat je even bent gestopt met schoonmaakwerk, goed op jezelf letten hoor! hoe is het verder met je?
Bedankt voor al jullie felicitaties ook nog natuurlijk! 😃
Hier gaat alles oké. Mick is over het algemeen een tevreden ventje. Tot nu toe twee nachten gehad waarin hij ons wakker hield. De 2e nacht en gisteren. Na zijn voeding van vier uur wilde hij niet meer gaan slapen. Hij lijkt het moeilijk te vinden om zelf in slaap te komen in zijn wiegje. Vaak leggen we hem daarin als hij al in slaap is gevallen bij ons en dan gaat het prima. Nu is hij ook even wat onrustig.
Borstvoeding loopt super. Ik had wel de 3e dag onwijze stuwing, niet veel maar echt heel erg veel. De vk keek me met grote ogen aan en de kraamhulp bleef maar zeggen dat ze dit nog nooit had gezien en dat ze toch al een hele tijd kraamverzorgster was. Het leek echt net alsof ik flinke siliconen borsten had. De pijn viel op zich wel mee maar ik voelde me zo ongelukkig en de vk en kraamverzorgster zeiden ook beide wat anders. Uiteindelijk besloten om 1 keer alles af te kolven, dit zou een soort reset zijn. Normaal gezien heeft een baby van 3 dagen ongeveer 50 cc per voeding nodig en bij mij kwam er 330 cc uit! Geen wonder dat hij mijn borsten niet leeg gedronken kreeg! Het kolven hielp gelukkig en nu is het gelukkig weer tot normale proporties terug. Al blijf ik veel melk houden, soms spuit het er nog uit haha. Ik heb dus goed kennis kunnen maken met het fenomeen over productie 😉 Ik was echt een lekkende melkfabriek haha.
Ik hoop dat ik alles nu weer een beetje bij kan houden hier 😉