@prinses, prachtige buik meid! Bah 400 euro, weer een heelbedrag, hopelijk kun je hem voor een goed bedrag verdkopen! Gelukkig was hetgesprek op school positief, dat valt dan weer even mee, hopelijk dat je datjaar extra ook echt krijgt!
@angel wat fijn dat ze zo positief zijn en ook fijn dat jijer zelf zo positief in staat en er vol geode moed voor gaat! Ik ben ergbenieuwd, hopelijk snel ook zo’n mooie buikfoto van jou meid! 😃 En inderdaadover dat geld wat delien al zegt, daar heb je zelf al jaren voor betaald! Poe, je krijgt zenuwen, niet mee rdan normaalmeid. Ik vond het al zo wonderlijk dat je dat helemaal niet had, je gaat hetzeker goed doen meid! Vanavond je eerste spuit, reuze spannend. Zet hem op meidje kan het! Mijn duimen blijven draaien op topspeed 😉
@delien, zo het vliet er bij jou zeker af, lekker hoor.Voordeel van bv ook ;). Wat sneu dat Justin zoveel krampen heeft! Dat is zekerzielig en dan voel je jezelf zo machteloos… Goed dat je gelijk met hem naar deosteopaat gaat, beter een keer teveel als te weinig toch. Fijn dat het geholpenheeft! Zo die kleine man van jullie groeit goed zeg! :D
@soetje, bij jou ook al auto pech, maar jeej 900 euro, balenzeg Lvooral met zo’n kleintje, dat kost al genoeg geld J Wanneer moet je naar deosteopaat met Quinten?
@puk, Komt vast weer goed met de achterstand van Fynn.Gelukkig dat alles verder helemaal oké was! En ook zo fijn dat het stukkenbeter gaat, nog even en die grote lach komt zeker op zijn gezicht! 😃 Zulkemensen als die oogarts zouden ze een baan in een donker hoekje achter een grootbureau moeten geven….
@inge, ook via deze weg van harte gefeliciteerd met julliedochter! Doe rustig aan en geniet vooral van je meisje, wij komen later wel !:D
Hier alles oké, Mick bleef wat onrustig en huilerig, dus wedachten misschien toch krampjes. Nu infacol gehaald en dat krijgt hij sindsgisteren voor elke voeding en hij is weer helemaal de vrolijke Mick. Tuurlijkmoppert hij zo nu en dan wat maar daar is hij baby voor! 😃
Eind Julie ga ik nog een midweekje naar Center parcs, daarheb ik echt zin in. Ik ga dan maandag met mijn moeder daarheen. En dinsdagavond komt mijn mannetje en dan zijn we samen tot vrijdag middag. Heerlijk wantdat is de langste vakantie die we de afgelopen twee jaar samen hebben gehad ;).EN de eerste keer met zijn 3en! 😃
Ons hondje was vandaag trouwens jarig, ze is 15 geworden,oude loebas :D