vlinder82 schreef:@angel ik was vanmorgen om half 8 al op!! Kon niet uitslapen en ben heel vaak wakker geweest maar dat is sinds ik zwanger ben geen uitzondering meer, voor mijn doen eigenlijk wel redelijk geslapen!
Wat heerlijk even lekker gelopen gisteravond.. En goede keus, nog even rust en dan naar de ha! En jullie hebben idd een goede reden en voordat je door de hele molen bent ben je zo weer verder dus hopen dat de ha dat dan ok zo ziet!! Gefeliciteerd met jullie 3,5 jarig samenzijn, gezellig vavanond even uiteten met je ouders, even lekker genieten met zn allen!
Ik val bijna om vd slaap.. Dat is dus het minne als je vaak wakker wordt en er weer vroeg uit bent, ben vaak al om half 7 wakker.. Net nog even naar t winkelcentrum geweest, truitje ruilen voor andere maat.. Met de bel.dienst zijn we er ook achter waarom we het terug moeten betalen, ik kreeg normaal altijd al mn loonhefing terug omdat ik zo weinig krijg, nu hebben ze zo geregeld dat ik dat nu maandelijks bij mn uitkering krijg, hebben ze mij nooit gemeld!!
Enorm balen want we weten nu ok dat ik over vorig jaar zo'n 1400 euro terug moet betalen!!
Hai Vlinder, wat betreft de belastingdienst: ontzettend vervelend voor jullie! Ik weet niet hoe jullie financieel zitten, maar je kunt vaak wel redelijk makkelijk een betalingsregeling treffen, met (relatief) kleine bedragen zonder extra rente. Misschien dat dat de pijn iets kan verlichten? Op het formulier staat vaak hoe en wat.