Zo ik ben weer bijgelezen! Het is nogal een lang verhaal geworden 😉
H83; dat jasje is precies het jasje wat ik bedoel. Op
www.z8-baby.nl (of com) hebben ze nu ook 50% korting op de wintercollectie. Er zitten ook t-shirts en jurkjes bij dus ik ga me ff uitleven binnenkort J. Ben helemaal fan! En dat vestje wat je liet zien is ook super mooi! Nu ook in de aanbieding yeah!
Natascha; lekker zo’n slapend ventje!
Kapster; misschien heb ik het gemist, maar denken jullie dat jullie mannetje een allergie heeft dan? En waardoor? Oooh wat een rot nacht zeg! Ik hoop dat vannacht beter wordt!
Rian; lekker hoor ff lekker shoppen! I’m loving it!
Esre; de hema heeft ook hele leuke kleren hoor!
Loesje; Haha! Heeft Nadé Gijs aangestoken met het over dwars liggen in bed? Fijn dat het na een knuffel weer goed was. En een slechte moeder, onzin!
E82; dus het medicijn lijkt te werken?
Lex; Ons ritme is 8.00 fles, 10.00 fruit, 12.00 fles, 16.00 fles, 18.00 groente (met moeite) en om 19.30 papfles en dan naar bed! Maar met bv is het toch anders…
Selog; fijn dat je ff een nachtje bent bijgekomen!
Kapster; een 2e tandje wow! Hier is het wachten nog op de eerste hihi!
Mijn mannetje is weer beter hoor! Gister waren we samen thuis, maar als hij thuis zit wordt hij zo irritant! Wel leuk irritant, maar na een dag heb je dat ook wel weer gehad hihi! Vandaag waren we allebei weer aan het werk. Ik heb trouwens zelf het idee dat mijn tanden na mijn boorsessie van maandag alleen maar meer pijn doen, grr!
Gister hier de eerste papfles, is die bij jullie ook zo dun? Ik had een papspeen gehaald (maat L van difrax), nou binnen 2 minuten was hij leeg! Doe ik het nu verkeerd?
Hier is mevrouw aan de dunne en niet zo’n klein beetje ook! Het is net water!! Loopt lekker langs haar luier heen, bah bah!
Verder gewerkt vandaag en morgen nog een hele lange dag! Dan lekker weekend! Kan niet wachten! (ook al heb ik een hele korte werkweek deze week J