J.D. schreef:Owja, Lucas krijgt 's middags ook in een tuitbeker appelsap (speciaal v.a. 4 maand). Maar eigenlijk drinkt hij liever uit een gewone beker, haha.
Hahaha, hier grijpt Gijs ook mijn beker uit mijn handen hoor, dus hij krijgt 's avonds, voordat ik hem toch zijn pyama aan ga doen een beetje lauwe thee, of water uit een gewone beker. Wat een fijn waterballet is het daarna 😉
@ Lex, ik zou die koek er idd doorheen doen. Gijs krijgt als laatste fles nu 235 ml melk + 4 scheppen rijstenbloem. Wat leuk dat ze al worteltjes eet. Ik hoop dat de koek & de groenten zorgen dat ze wat langer slaapt 's nachts
@ Jolanda, heerlijk hè, dat gekwijl 😂 Gijs ook, en echt geen tanden te zien!
@ SeLog, wat een goede afwisseling van groenten & fruit. Ik hoop dat haar tandje snel door komt
@ Miek, dikke knuffel
@ Kapster, wat een fijne nacht!
Hier net terug van het babyzwemmen (ben nog even met de vriendin mee gegaan waarmee ik ga zwemmen) Gijs heeft daar een peer&koek gehad en 30 cc melk, en ligt nu nog te slapen. Hoop dat hij zo wakker wordt, anders wordt het niks met zijn voedingen en met de nacht ben ik bang 😞 Maar, onze kleine man mag op 20 april diploma-zwemmen!!! Dan mag hij op voor Guppie1 :lol::lol::lol: Wat een grap! Dan ben je net een half jaar en dan heb je al je eerste zwemdiploma.
Nou, dus even wachten tot hij wakker wordt, dan samen de was ophangen, nieuwe was aanzetten, boodschappen doen, de keuken poetsen en koken en dan vind ik dat ik mijn best weer heb gedaan voor vandaag 😉