miek4Oud lidBerichten: 3.093Lid sinds: 20 augustus 2009
E82; dank je!! Hoe is jullie nacht gegaan?
H83 schreef:En daar gaan we weer.... en ook ik houdt niet langer mijn mond voor Jorina. Blijf dan lekker weg als je je zo stoort aan sommigen van ons, dat ik dan geheel wederzijds. Toch knap hoor hoe jij dingen kan verdraaien en twisten zodat jij weer in je slachtofferrol kan zitten.
Ik wens je het allerbeste maar het lijkt mij inderdaad beter dat je hier lekker weg blijft, dan kunnen we het gezellig houden.
miek4 schreef:snippie; er zijn voorheen al meer dingen over en weer geschreven die jij mogelijk niet hebt gelezen, mensen storen zich soms aan de manier hoe Jorina hier dingen inbrengt, dit is al vaker het geval geweest. Het gaat niet alleen over advies maar soms ook over een mening die een oordeel over iemand geeft.
Eigenlijk wil ik helemaal niet reageren, want zo langzamerhand wordt ik er een beetje moe van (en dan omschrijf ik het zeer netjes!)...
Zoals Jorina al schreef wilde ze hier niet meer komen, dat zal een reden hebben, zo heeft ze zich ook van onze hyves verwijderd, wederom is er nu weer onrust op dit forum.
snippie schreef:Meid dit is niet de eerste keer dat ik hier kom kijken hoor.
zo was er eerst ook een discussie gaande over het wel niet door slapen na het vervroegen van de fles.
maar wat ik alleen wil zeggen hou het gezellig!
miek4 schreef:snippie; er zijn voorheen al meer dingen over en weer geschreven die jij mogelijk niet hebt gelezen, mensen storen zich soms aan de manier hoe Jorina hier dingen inbrengt, dit is al vaker het geval geweest. Het gaat niet alleen over advies maar soms ook over een mening die een oordeel over iemand geeft.
Eigenlijk wil ik helemaal niet reageren, want zo langzamerhand wordt ik er een beetje moe van (en dan omschrijf ik het zeer netjes!)...
Zoals Jorina al schreef wilde ze hier niet meer komen, dat zal een reden hebben, zo heeft ze zich ook van onze hyves verwijderd, wederom is er nu weer onrust op dit forum.
tijgertjuh5 schreef:rian--> jeetje ik heb hetzelfde, heb ook van die aanvallen sinds de bevalling! gister echo bovenbuik gehad maar geen galstenen te zien..maar heb constant pijn en erg misselijk!
tijgertjuh5 schreef:tussikind helpt goed, tenminste hier wel