jorinaOud lidBerichten: 4.978Lid sinds: 27 mei 2009
dan zitten we er waaarschijnlijk wel een paar dgn te gelijk
jorina schreef:whahah rian als we er zitten dan kunnen we dat wel doen ja we zitten nog een beetje in dubio ivm de prijs want het is een redelijk duur park mijn schoonouders betalen 2500 euro voor alleen het huisje en dat is een studio dus veel meer dan een kamer met 2 bedden en aparte badkamer heb je niet wij hebben al een extra kamer nodig want ruben bij ons gaat wel maar voor thomas is dat alleen maar feest en die slaapt dan niet
maar ze hadden er ook caravanplaatsten maar door renovatie ed is er niet zeker of die er nog zijn dus daar moeten we ff voor bellen anders gaan we kijken naar iets anders rond garda of we gaan richting kroatie ofzo
maar als we er zijn komen we jullie wel halen met de boot voor dagje over het meer ipv er omheen 😉 alhoewel eromheen ook zeker een aanrader is want dat is wel erg leuk om te doen
droppen we de hele kleintjes een uurtje bij mijn schoonmoeder die gaat toch niet mee want die is bang voor water :mrgreen:
@Eef, Heerlijk dat je wakker bent geworden van de wekker! Hoop dat Faas het goed gaat doen op een voeding minder. Jij geeft ook BV toch? Ik geef gemiddeld 6 voedingen overdag en dan van 22 uur tot 7 uur niet.
Oh wat leuk Eef! Las op hyves dat Daimy van Juff dat ook had gedaan... leuk, leuk!! Ik heb net een stukje gefilmd, Nadé was zo druk aan het "kletsen" tegen haar handjes... onwijs omdat te zien hoor! Geweldig is dat toch he....
juff schreef:Lex; ik hoop dat de arts op het cb je wat heeft kunnen helpen! Kan me heel goed voorstellen dat het frustrerend is! Misschien is ze dan inderdaad aan een fruithapje toe!
Jolanda; dat klinkt idd als een logische volgorde, goede tip 😉 ga het denk ik ook zo doen! Al kan ik niet wachten op de fruithapjes want die vind ik zelf zo lekker haha!
Pumi; hier ligt Daimy in de box als ze wakker is, al vindt ze dat net als Hailey na een half uur wel weer geluk. Dan zit ze bij mij of in haar wipstoel. Ook ga ik vaak op stap met de kinderwagen 😊
Nou ik heb de loeidrukke werkdag weer overleefd hihi. Om 22 uur laatste voeding en dan zien wat de nacht brengt!
Oooh antm is weer begonnen......
juff schreef:H83; You made my day;-) Daimy haar hele slaapschema is in de was! Overdag sliep ze al wisselend maar ze kreeg haar laatste voeding om 21 uur en dan sliep ze om 22 uur tot 9 dan kreeg ze weer voeding en sliep ze tot 11/12. We hadden de voedingen om 9,12,15,18 en 21 en dan 180 water + 6 schepjes.
Nu slaapt ze sinds woensdag bagger! 2 nachten huilen tot 3/4 uur en dan sliep ze tot 6 en dan weer tot 10/11.
Vanacht sliep ze van half 1 tot 7.30 dus er komt alweer verbetering in. Ik vind het echt niet erg om een nacht met haar beneden te zitten of er eerder uit te moeten ofzo, maar ik kon de reden erachter niet ontdekken. Ik hou het dan maar op een sprongetje hihi. Wel jammer dat ik weer aan het werk ben en dus als zombie voor de klas sta hihi!
Op hoeveel voedingen/tijden/hoeveelheden zitten jullie?
Oh ze drinkt trouwens niet alle flessen leeg hoor en volgens mij is jullie meisje kleiner/lichter dan de onze 😉
Trouwens ze is nu weer stil. Ben benieuwd of ze nu weer doorslaapt.
E82 schreef:jep, kassa, tot op zijn rug toe onder.....krijgen jullie witte rompertjes dan nog weer schoon??
Nog een vraagje aan de mama's met bv...voor de vitamine K, huden jullie 3 maanden aan als 12 weken, of de datum 3 maanden verder zeg maar??