Ik voel me wel ok hoor, maar heb nog steeds buik en rugpijn 😞
Morgen moet ik bloedprikken en vrijdag heb ik de echo. Ben benieuwd wat er uitkomt.
SelOgOud lidBerichten: 949Lid sinds: 6 januari 2010
Rian-kippie schreef:
@ selog, ben benieuwd.. misschien zit er nog wat in je baarmoeder ofzo?niet goed schoongemaakt..
SelOg schreef:
Oh en ook ik heb op SVB.nl gekeken hoe vaak Almila is gegeven in 2010. Maar 5 keer! En in 2009 was het 0 keer. Dus nog steeds een vrij unieke naam en ik hoop dat het ook zo blijft! Vind het wel mooi dat haar naam niet zo vaak voorkomt.
E82 schreef:Volgens mij zit mijn spruitje in een sprongetje, jeetje wat kan die huilen zeg. Maar dan het andere moment ook weer lekker spelen op het kleed, kletsen tegen de mobiel, beentjes de lucht in en proberen op de zij te komen. Inmiddels slaapt hij, maar de oudste moet nu naar bed, dus hopelijk doet die een beetje zachtjes!
juff schreef:Ff tussendoor...
Ik praatte al heel lang niet meer mee op het zwanger forum, daarom stond ik niet in het lijstje wat voorbij kwam (sta er alweer tussen)
Maar ik ben dus met 40 weken en jawel 11(!) dagen bevallen.
[INDENT]@ eef ik zou gewoon afwachten hoe faas erop reageert... als hij er helemaal geen last van heeft zou ik gewoon gaan!! Hailey had van de eerste prikken ook helemaal geen last... de 2e daarentegen was ze hartstikke beroerd van! een vriendin van me haar zoontje heeft eergister de 2e set prikjes gehad maar heeft helemaal nergens last van!! [/INDENT]
SelOg schreef:Och zie ik de lijst weer, komen alle frustraties vanaf 38 weken weer naar boven...sommigen van jullie hebben echt voorgedrongen :D
loesje80 schreef:Sorry :oops: Ik kon er niks aan doen dat de kleine man er "opeens" was...
SelOg schreef:Ja, jij bent echt de Master-voordringer hoor! Ik weet nog dat ik dacht: What the F...Loesje? Huh? Hoezo dan, zij was nog helemaal niet uitgerekend :D:D:D!
SelOg schreef:Ja, jij bent echt de Master-voordringer hoor! Ik weet nog dat ik dacht: What the F...Loesje? Huh? Hoezo dan, zij was nog helemaal niet uitgerekend :D:D:D!
pumi schreef:Romy ligt af en toe echt te dromen.. dan begint ze opeens keihard te krijsen, dan loop ik naar boven en dan slaapt ze.. zo vreemd!
loesje80 schreef:Hahaha, dat dacht ik zelf ook toen mijn vliezen braken en 5,5 uur later er een baby was 😉
SeLog & Pumi dus ook nog aan de gebroken nachten... Ach ja, ooit slapen die van ons ook heel lang 😉
Moet hem nu echt uit de box vissen, want hij is er klaar mee...