heey meiden, ben ik weer, jullie ff zowat 3 pagina's vol geluld 😉
Bella: moeilijk he als het allemaal zo lang wachten is en zoveel onzekerheid, toch sluit ik me aan bij de meiden en kan jezelf weinig doen. IK snap ook wel dat je boos was op je mannetje dat hij dronk, alleen hij zal gedacht hebben wrs, me zaadje zit al in bella, dus kan nu weinig doen, dus biertje kan geen kwaad, hij zal vast met de zaadlozing geen biergedronken hebben toch meis? maar ik snap dat alles nu voor jou even moeilijk is, probeer lekker te ontspannen en de tijd te nemen die je nodig heb meis. Helaas kan ik je niet helpen met wanneer beste is om te testen, zit je op babybytes? daar kan je anoniem profiel aan maken en een vraag stellen, kan iedereen antwoorden, miss heb je daar wat aan. Gewoon profiel leeg laten en geen foto dan zal niemand je persoonlijk aanspreken.
www.babybytes.nl SMurf wow dit word wel erg spannend hoor, het klinkt goed allemaal :D:D ga onwijs hopen voor je.
Sape: zo goed gegaa met je zoontje " uitlaten" ? 😉 balen dat je best brak de slaapdienst in gaat, maar voordeel van uur verder is wel dat je uurtje minder werkt 😃
heb wieg bekleding gekocht net: lakentje, dekentje, molten bedzeil, hoeslaken. en wat hydrofiel luiers (wit) en stopcontact beschermers. Toch weer even 40 euries kwijt, vind het raar idee zo voor de echo stom he 😃 maar ja had ik met 12 weken ook dus zegt niets.
Meiden het is tijd voor goed nieuws, ik brand elke keer om hier te lezen, een zwangere smurf en een testende bella 😃