Heey
tis druk hier joh 😊
Selly: je heb zelfde idee als ik over zhk bevallen, tis idd fijn idee. Ga jij rondleiding doen?
en idd je denkt steeds dat je alles heb en dat vind je toch weer ineens iets, ik denk dat ik NU eindelijk alles heb 😉
Sape veel plezier morgen VK, geniet verder lekker van je weekend meis!
Bella: je mag idd ook mij altijd vragen om raad over uitzet, alleen zoals selly ook zegt het komt vanzelf, en het id ook persoonlijk. ZO wil ik luiertruitjes gebruiken, maar dat is niet per se nodig, en ik laat ook veel dingen weg die ik overbodig vind, zoals een badstoeltje. Gewoon lekker veel naar babywinkels gaan en ondekken wat er te koop is 😊
Bailey: je kan op
www.mijnalbum.nl account maken en dan een album link plaatsen 😊 volgt vanzelf en anders vraag je mar 😊
lekker tukken samen met Bella en supermama, mag k meedoen? 😊
Nikita lekker genieten hoor meis, forum komt wel weer....hahaha....alla woorden van Bella aan mij 😉 je heb het druk genoeg meis 😃
haha idd kleuren kunnen van alles. dat roze is meer chliche he, daarom zei ik dat 😉 en idd bella die foto is vanmidag gemaakt, ik zal het plaatsen hier 😊 ik maak er veel maar ben dan ook super trots, lang genoeg op gewacht,...en Bella dat ga jij straks ook doen, wil lekker veel fotos zien van je hoor, show je trots maar jij heb er ook lang op gewacht 😊