Sape: ahh wat lief, leuk he als je daar op terug kijkt zoveel weken later. je kan idd al veel zien hoor Bella.
De collages maken ik met picassa. En op
www.fotoaanpassen.nl kan je evt mooie tekst erbij zetten, had ik nu niet gedaan.
Bela je bent een lieve meid. Ik heb vandaag ook wel echt aan mezelf gedacht, want ik zei dat ik naar hoek van holland wilde en dat hebben we dus gedaan. Ik ben idd niet ieman die lang doorgaa over dingen, maar kan me wel uiten hoor. Ik ben momenteel gewoon ook erg gevoelig dus dingen die al verdrietig zijn die worden nu nog erger. had vanavond ook best wel beetje verdriet dat me schoonzus zo mooi dik is al, en dus me schoonouders zo zeggen dat ze zo dik word, en mijn buik valt in het niets daarbij 😉 haha
vind het erg lief dat je zo steunt en zal je beloven dat ik je een PB stuur als ik het nodig vind ok? geld andersom ook he....
maar andere kant kan ik de knop ook heel goed omzetten en kan uur later dus weer de vrolijke Joyce zijn.
Bedankt voor de link! en wat leuk dat je bijna je echo heb he....en vertellen is altijd eng, vond ik ook....net alsof je de goden verzoekt..
maar bella wat vind je van me buik? en gaan we die van jow ook zien?
liefs