Mar het is idd verschikkelijk haha
je weet diep van binnen dat je niet moet verwachten snel zwanger te zijn maar als je dan negatief test is het toch een kleine teleurstelling!!!
salOud lidBerichten: 232Lid sinds: 1 januari 2005
nonam schreef:oja ik was gister vergeten wat ik vragen wou, nu kom ik er ineens weer op haha..
heeft één van jullie trouwens een piercing in de tepel? *bloos*
Ik heb beide tepels gepierct, volgens die man heeft dat geen invloed op de melkkliertjes enzo, omdat de kliertjes niet in de tepel zitten maar daar achter.
Geen idee of dit ook zo is?
Ik was toen 17 en 18 dus dacht nog lang niet aan kinderen haha..
ben me ervan bewust dat ze er straks uit moeten,maar dat is geen probleem.
Weten jullie misschien hoe dit zit?[/QUOTE
Hoi nonam,
Ik lees al een tijdje met jullie forum mee. Ben zelf eind januari gestopt met de pil 😉
Zag jou vraag over een tepel piercing. Ik heb zelf 1 tepel laten piercen, ik heb toen wel navraag gedaan
ivm mogelijke borstvoeding. Die man vertelde mij dat je dat gewoon kunt geven! Uiteraard wel even je piercing uit haha
Hoop dat je er wat aan hebt, ik zal ook eens op Google kijken...
Slaap lekker iedereen!
X
milujite schreef:goede morgen allemaal
net toch maar even de ha gebelt was morgen eigenlijk geen plek meer maar toen ze hoorde dat ik al 18 dagen ongi ben mocht ik toch komen
ik maak me nu wel echt zorgen want ze zei dat het dan toch wel dringend en nodig was dat ik kwam
morgen om 15.20 heb ik een afspraak.... je wil niet weten hoe zenuwachtig ik nu ben 😞
mijn vriend gaat gelukkig wel mee naar de ha
hoop dat het niets ernstigs is
ben wel blij dat ik hier ff mun verhaal kwijt kan :)