natjemenk schreef:goedemorgen!
dank je voor de leukee reacties het is nogsteeds onwerkelijk hoor!
gisteren met enorme hoofdpijn naar bed gegaan, mijn schoonzus gebeld (zij is doktersassistente) en gevraagd help wat mag ik want ik loop zo tegen een muur op..
ik mocht met mate paracetamol omdat er nog geen placenta zit mag je dat met mate dan komt er ontzettend weinig bij het kindje. ook met borstvoedig het zelfde je mag het met mate! dus heb ik er maar 1 genomen. hielp echt helemaal niks.. werd zelf wakker met hoofdpijn. vanmorgen mijn huisarts gebeld die kon helaas niks voor me doen omdat ik zwanger ben, het is migraine zegt hij en ik mag en dat is veilig vier keer perdag 1 a 2 paracetamol. ik heb me werk gebeld dat ik vanmiddag weer kom dat ik nu plat lig van de hoofdpijn... ben na mijn ouders gereden, want de bouwvakkers gaan ook weer aan de slag. ik denk dat het komt door gisteren toch enorm spannend zo'n echo, de verbouwing enz.... leuk is anders maar ik hoop dat het weg trekt...
@wat vervelend zeg die migraine, ik weet niet of je een bad heb maar mijn man heeft ook vaak migraine en die gaat dan met zijn nek in een heel warm bad liggen en dat helpt vaak wel
wat de ha aan ons uitlegde was dat het een bouwfout van de mens is, er loopt namelijke een zenuw door de nek spier heen en sommige mensen krijgen dan migraine als je spanningen of stress heb dus misschien helpt een warmbad en dan met je nek en al erin wel
ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen sterkte ermee