dribbeltje schreef:ik vroeg aan mijn man of die wilde kijken hoeveel streepjes hij zag. eerst snapte hij daar niks van dus gevraagd om de roze streepjes te tellen en hij dus 2 en meteen erachteraan, betekend dat, dat jij zwanger bent (heel verbaasd) ik zeg JA met een bigsmile en toen begon hij meteen helemaal te glunderen en werd bedolven onder de kusjes haha. moest nog wel een ´dure´test dan wilde hij het echt helemaal geloven maar hij (en ik natuurlijk ook ) is er helemaal blij mee :-D
Ik was iets eerder thuis als mijn man, en had zo'n kruidvat test (2 voor 5 euro) gekocht, had zoiets van ga maar geen dure test doen, wandt na alle negatieve testen in de week daarvoor had ik zoiets van zal het me wel verbeelden.. En toen zag ik ineens een heel duidelijk streepje komen.. Had zoiets van huh???!! Toen manlief gebeld hoe laat ie thuis zou komen? Hij gaf aan dat ie er over een half uur zou zijn..Toch maar even gewacht met vertellen..(hoe moeilijk het ook was) Was maar aan het eten begonnen om de tijd te doden.. Toen ie thuis was heb ik onder het mom van heb een kleine verrassing voor je (!) meegenomen naar boven en daar de test laten zien.. Hij was even sprakeloos en zei is dat echt een streep?? Toen ook nog de test van clearblue met zwanger/ niet zwanger in de urine gehangen.. Nou toen drong het pas goed door tot ons beiden...
's avonds nog maar eens de test met aantal weken gedaan..( net voor sluitingstijd gehaald..) Heb daarna de halve nacht niet geslapen, maar vinden het super en zijn zo blij..
Oh ja een vraagje... zijn de zwangeren onder ons ook zo moe 's avonds heb na een dag werken echt zoiets van blij dat ik naar huis mag.. En zijn er ook meiden die op hun werk zwaar moeten tillen?? Ik til zelf regelmatig te zwaar.. Heb mijn leidinggevende in vertrouwen genomen en vandaaruit kreeg ik een beetje een lauwe reactie en zie ik het ook niet gebeuren dat ze me helpt daarin.. Ben erg benieuwd hoe jullie hier mee om zouden gaan???
Groetjes renate