lief83 schreef:Hee flower.. wat een lange cyclus heb je... hopen dat dat volgende ronde korter is of niet..
Ik lees dat je zondag al een negatieve test had. maar als je ticker klopt kun je toch pas vandaag of morgen met een hele gevoelige test testen of er al een beetje HCG (zwangerschapshormoon) in je plas zit? was je dan niet gewoon te vroeg met testen? mischien komt er geen ronde twee?
succes!
@ penny echt leuk dat je dat zo intens samen met je vriend beleeft.. klinkt erg romantisch als jullie die onder onsjes hebben!
Mijn ticker klopt niet meer hoor, ik verleng hem telkens omdat ik niet weet wanneer ik ongi wordt. En als ik bij dag 37 nog niet ongi ben verwijder ik hem want hij kan niet verder. Het is mijn 1ste ronde dus heb geen idee hoe mijn cyclus is.
Zondag zat ik op dag 32 vandaar dat ik een test gedaan had.
@ Mar1983.. jij hebt ook al een lange cyclus zeg, hopen dat je snel ongi wordt en dan op naar de volgende ronde! Of natuurlijk nog mooier alsnog een positieve test.
Ik eet gewoon alles nog, zodra ik weet dat ik zwanger ben stop ik er direct mee.
Want als het bij mij net zo verloopt als mijn zus/moeder zou het betekenen dat ik dan 6 jaar geen file etc kan eten.. pff nou dat duurt me dan te lang haha!